בריטניה בשיגעון: הדוכסית הבריטית מקיימברידג', קייט מידלטון, אשתו של הנסיך וויליאם, ילדה היום (שבת) בת. את ההכרזה על הלידה המלכותית פרסם ארמון קנסינגטון, מעונם של בני הזוג. התינוקת, שנולדה במשקל 3.7 קילוגרם, היא אחותו הצעירה של הנסיך ג'ורג' מקיימברידג', בנם הבכור של הזוג המלכותי שנולד ביולי 2013. 



מהרמון נמסר כי לאמא ולבת שלום, וכי בהמשך יפורסם שמה המלא של התינוקת, שכבר מעורר גל ניחושים בממלכה הנרגשת. 



הבוקר הובלה מידלטון לבית החולים סיינט מארי שבלונדון עקב צירי לידה מוקדמים - כך דיווחו כלי התקשורת בבריטניה בהתבסס על הודעה רשמית של ארמון המלוכה.


המוני הצלמים מחוץ לבית החולים סיינט מארי. צילום: רויטרס

בתה של מידלטון, הרביעית בתור לרשת את כס המלוכה, נולדה באותו בית החולים שבו נולד בנה הראשון, הנסיך ג'ורג'. בכל מקרה הנסיך ג'ורג' יישאר יורש העצר והבא בתור לרשת את הכתר אחרי הנסיך צ'רלס והנסיך וויליאם. התינוקת מתייצבת כאמור אחרי הלידה כרביעית בתור לכתר המלוכה, ותדחוק את הנסיך הארי, אחיו של הנסיך וויליאם, למקום החמישי.


קייט ווויליאם עם ילדם הראשון, ג'ורג . צילום: רויטרס
 
ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון התייחס להגעתה של הדוכסית מקיימברידג' לחדר הלידה. "מיטב איחוליי לדוכסית מקיימברידג', שיולדת את ילדה השני היום", צייץ קמרון בטוויטר. "כל המדינה מאחלת לה כל טוב". לאחרונה נטען כי התינוק המלכותי עשוי להכריע את גורל הבחירות בבריטניה, שיתקיימו בשבוע הקרוב.

סוכנויות ההימורים בממלכה כבר גועשות ביחס לשם שיינתן לנסיכה החדשה: השם אליס זוכה ליחס של 7:4, שארלוט 2:1, ויקטוריה 4:1, ואליזבת 5:1 הם ארבעת המובילים. השם דיאנה מקבל יחס הימורים של 10:1 בלבד.