צוות חיפוש מקומי מצא הבוקר (ראשון) את גופותיהם של כ-50 אנשים, ביניהן כמה של מטיילים זרים, באזור שנפגע מהמפולת, כך לפי פקידים נפאלים.



עם מציאת הגופות, עלה מניין ההרוגים את למעלה מ- 7,000 בני אדם. מספר הפצועים עומד על 14,123.



אף אחת מהגופות לא זוהתה, דיווח מפקח סגן המשטרה במחוזה הצפוני, שהוביל את הצוות כשהם משו את גופות ההרוגים. לפחות 200 אנשים אחרים עדיין נעדרים באזור, כולל תושבי הכפר ומטיילים. "בשל הגשמים ומזג האוויר המעונן- לא היינו מסוגלים להגיע לאזור מוקדם יותר ," הוא הסביר.



במקביל לחילוץ המקומי, בנפאל ממשיכים לקבל סיוע מהעולם. מטוסים צבאיים של ארה"ב אמורים להגיע לנפאל הבוקר, יום מאוחר מהצפוי, כדי לעזור להעביר אספקה הקלה לאזורים שהאסון היכה בהם והם מרוחקים מקטמנדו. המשלחת מארה"ב כוללת 100 חיילים, ציוד רב ושישה מטוסים צבאיים, שניים מהם מסוקים.



נפאלים רבים ממשיכים לישון באזורים פתוחים בלבד מאז רעידת האדמה, ניצולים חוששים לחזור לבתיהם בגלל רעידות חזקות שעדיין מורגשות.



לדברי האו"ם, 600,000 בתים נהרסו או ניזוקו במהלך רעש האדמה.



בתוך כך, מאמצי איתורו וחילוצו של הישראלי מנותק הקשר אור אסרף ממשיכים גם היום. כוחות יחידת החילוץ וההצלה של צה"ל, יחד עם כוחות צבא נפאל עושים כל מאמץ לאתרו. 



בהערכת המצב הוחלט כי בית החולים שהוקם ויתר חברי המשלחת ימשיכו לפעול במשימות חילוץ, הצלה ורפואה בנפאל, כל זמן שניתן יהיה לסייע להצלת חיי אדם. אם זאת כוח החלוץ שהמריא לאחר רעידת האדמה צפוי לשוב מחר בבוקר לישראל.
גורם בצה"ל מסר כי "עד כה, פעלו הכוחות לחילוץ ישראלים מנותקי קשר או כאלה שנלכדו באזור כתוצאה מרעידת האדמה, סייעו בפעולות החילוץ וההצלה ברחבי זירת האסון בשיתוף עם משלחות סיוע נוספות, הממשל והצבא המקומי, ביצעו סריקות מקיפות למציאת לכודים וקיימו הדרכות והכוונות לגורמי חילוץ שונים". 
 
מאז החל לפעול בית החולים בנפאל ועד היום טיפלה  המשלחת ב- 438 אנשים, קיימה 33 ניתוחים, 3 לידות קיסריות ו-2 לידות רגילות. בתמונה המצורפת ניתן לראות את רס"ן צופיה עם התינוקת השלישית שנולדה במהלך סוף השבוע.