שלוש שנים לאחר הגילוי יוצא הדופן של שרידי המלך ריצ'רד השלישי תחת חניון, חוקרים חושבים שאפשר למצוא מלך אנגלי נוסף מימי הביניים, קבור מתחת למגרש חניה והם מקווים למצוא אותו בהקדם.



פיליפה לנגלי, היסטוריונית ותסריטאית סקוטית, היא ההשראה מאחורי החיפוש המוצלח לשרידים של המלך ריצ'רד השלישי. כעת היא מחפשת את שרידי המלך הנרי הראשון, אחד מהשליטים הראשונים של אנגליה לאחר הכיבוש של המלך נורמן במאה ה-11.



לנגלי היא חלק מקבוצת היסטוריונים הרוצה לחפש אחר השרידים במנזר ההרוס אבבי במחוז ברקשייר, שנוסד על ידי המלך הנרי הראשון בשנת 1121 ובו הוא נקבר כעבור 14 שנים, לאחר מותו.



כמו המלך ריצ'רד השלישי, מקום מנוחתו האחרון של המלך הנרי הראשון אינו ידוע, מכיוון שכ-400 שנים לאחר מותו, נהרס מנזר אבבי ויחד איתו חלקת הקבר שלו.



"אנחנו חושבים שמקום הקבורה ממוקם מתחת לבית ספר", לנגלי אמרה למגזין ההיסטורי של ה-BBC. עוד היא הוסיפה: "אם המנזר היה גדול יותר, השרידים יכולים להיות מתחת למה שהיום הוא מגרש משחקים או חניון".



הגילוי של שרידי המלך ריצ'רד השלישי, האחרון בשושלת פלנטג'נט והמלך האחרון שנהרג במהלך קרב בשנת 1485, תחת חניון מועצת העיר לסטר, במרכז אנגליה, נחשב לאחת מהתגליות הארכיאולוגיות הגדולות ביותר בהיסטוריה הבריטית האחרונה .



גופתו נקברה מחדש בקתדרלת לסטר בטקס שמשך עניין רב ברחבי העולם.



ריצ'רד תואר על ידי ויליאם שייקספיר כרודן מעוות שרצח את האחיינים שלו אך לנגלי וצאצאיו אומרים שהוא היה בסך הכול קורבן של תעמולה לאחר תבוסתו בקרב על ידי הנרי טיודור, מאוחר יותר המלך הנרי השביעי.