מחווה מרגשת ציפתה לנשיא לשעבר שמעון פרס הלילה (רביעי) בטורונטו, קנדה- כשסולן U2 בונו, מול 20,000 איש הקדיש לו את השיר ONE ולקידום השלום במזרח התיכון. פרס, אשר הגיע אמש לקנדה לכנס של בכירי הכלכלה הקנדית הופתע כאשר אל מלונו הגיע הזמנה אישית מבונו להיות אורח שלו בהופעה בערב בטורונטו. 

פרס צפה בהופעה ושר את מיטב השירים כשבמהלך השיר ONE, בו הקהל כולו עמד על רגליו והריע ללהקה בוצעה מחווה מיוחדת בה הקדישו להקת U2 ו- 20 אלף איש בקהל כולו את השיר ONE לשמעון פרס ולשלום במזרח התיכון. 
צפו: בונו מקדיש שיר לשמעון פרס
בונו, פתח את השיר בהתרגשות ואמר: "יש לי הכבוד לארח הערב את קול ההיגיון והשלום במזרח התיכון, זוכה פרס נובל שמקדיש את חיו לשלום, ולא מוותר על רעיון 2 מדינות לשני עמים- שמעון פרס. אנו חייבים לך תודה ענקית- בגיל 92 אני יכול לומר לך רק דבר אחד- אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לסמוך עליך. ביחד כולנו הערב נשיר לכבודך את השיר". 

נוסף על כך, בשיר אחר בירך בונו את הקהל מישראל ואמר: "בשם האהבה תנו אהבה לישראל, לפלסטינים ולכל מי שזקוק לאהבה במזרח התיכון". 
לאחר מכן נפגשו השניים בין הקלעים שם אמר בונו לפרס: "העבודה שלנו קלה אנחנו שרים על שלום, ואתה מממש אותו". ואחר כך פנה אליו בחיוך של רוקסטאר ואמר: "בשבילי לארח אותך פה זה רוקנרול! זה זיקוקים אמיתיים!" פרס הודה לבונו על המחווה וההופעה ואמר: "היה לי ערב מיוחד במינו, אתה קול של תקווה ושלום אני מברך אותך. ראיתי איך הקהל מלא השראה ממך ואני שמח כי המסר שלך עובר בעולם".