ידידו הטוב ביותר של האדם גם מקבל טיפול שכזה. 

וידאו דרמטי ומרגש, אשר צולם בטמפה, פלורידה, מתעד עוברי אורח, אשר מצילים את חייו של כלב טובע ומבצעים בו פעולות החייאה במשך דקות ארוכות. האירוע התרחש ביום ראשון האחרון. הכלב הגיע לחוף, שם התברר כי בלע יותר מדי מי מלח. 

"ראיתי את ראשו של הכלב מעל הגלים. הוא בלע הרבה מאוד מים. הבעלים שלו רדף אחריו עם הבגדים לתוך המים. קפצתי גם כן ותפסתי את הכלב. היא הביאה אותו לחוף ומיד החלו לתת לו לחיצות באיזור החזה. 

אף אחד לא ידע איך לעשות החייאה לכלב, אז מישהו פתח את הסמארטפון ועשה גוגל להחייאה שכזאת. טוראנו מספר כי ראה כבאית שעוברת באיזור ורץ אחריה בבקשה לעזרה. כבאי האש ניסו גם כן לתרום את חלקם ולעזור בהחייאה ובסופו של דבר, אחרי דקות של חרדה, הצליחו להחזיר את הכלב לחיים. אגב, הכלבה, העונה לשם זינה, כבר מתלוצצת עם רופאיה (או לפחות מכשכשת בזנב). 


"לקחנו אותה במהירות אל וטרינר אחר כך, אך באופן מפתיע, הוא אמר כי היא נמצאת בקו הבריאות וכי דבר לא נפגע. הוא הוסיף כי אם לא היינו אומרים לו שהיא טבעה, הוא לא היה רואה שקרה לה משהו בכלל. זינה היא כלבה מתוקה ואהובה, שילדים באים ומלטפים ומשחקים איתה. בפוסט שכתבה הוסיפה: "תודה רבה על כל מה שעשיתם עבורה, ראיתי את האור של אלוהים דרך כל אחד ואחת מכם". צפו בווידאו המרתק.