האם לחץ העבודה בבית הלבן, גובה לחצים אדירים מהעובדים? במקרה הנוכחי, יש סיכוי שאכן כך.



התקשורת האמריקאית מפרסמת היום (שלישי) כי בראווטה סינגלתארי, עוזרת מיוחדת לנשיא ברק אובמה, מוחזקת במעצר לאחר שניסתה לירות בבן זוגה, שוטר במשטרת וושינגטון, עם כלי הנשק שלו.



סינגלתארי משמשת כאשת קשר של הבית הלבן עם בית המחוקקים, ויועצת בכירה לנשיא אובמה  מואשמת ע"י התביעה כי פתחה באש לעבר בן זוגה במטרה להרגו.



הסיבה להתפרצות הזעם הכמעט קטלנית של סינגלתארי היתה התגלית שבן זוגה, שוטר במקצועו, מחזיק במכשיר טלפון נייד סודי, עליו לא סיפר לה וחשד כי הוא איננו נאמן לה.
על פי כתב התביעה, סינגלתארי שלחה לבן זוגה הודעת טקסט, בה הפצירה בו להגיע לביתה בשכונת מלבורו היוקרתית בוושינגטון הבירה במטרה לקיים יחסי מין. לאחר שהגיע לביתה, התעמתה איתו סינגלטארי ושאלה אותו לגבי אישה שחשבה שהוא בוגד בה איתה.
לאחר מכן ביקשה ממנו סינגלתארי לצאת החוצה ושניהם הלכו לעבר מכוניתו של האיש. בתוך הרכב ביקשה היועצת הבכירה לראות את שני מכשירי הטלפון של הבן זוגה. משסרב, היא תפסה בכוח את התיק שלו, שלפה את שני מכשירי הטלפון מתוכו וכמו כן את אקדחו של השוטר. 
 
לאחר שרץ אחריה לדירתה, התחנן חברה שתחזיר לו את כלי הנשק שלו. היא ביקשה שייתן לה את הסיסמה למכשיר הטלפון שלו וכיוונה את נשקו לעברו, תוך כדי שהיא מאיימת: "לימדת אותי להשתמש בזה, שלא תחשוב שלא אשתמש בו".
 
לאחר שעמד בסירובו לא לתת לה את סיסמת המכשיר, היא לחצה על ההדק וירתה לעברו. בן הזוג המבוהל פתח בריצה ונס מהמקום. סינגלתארי צפויה לעמוד למשפט ויושבת כעת במעצר. שכן שהיה עד ראייה למקרה טוען שהיא ניגבה את כלי הנשק במטרה להעלים ראיות לאחר הירי.