תחרויות יופי ידועות בערכים החיוביים שמפיצות המועמדות, שאיפות וחלומות להתפתחות אישית, שלום עולמי והצורך לסייע לילדים רעבים ברחבי הגלובוס.

מלכת היופי של פנסילבניה, ארה"ב, הציבה לעצמה מערכת ערכים שונה לחלוטין. רשויות החוק במדינה מאשימות את ברנדי לי וויבר-גייטס, מיס פנסילבניה שהתחזתה לחולת סרטן וגייסה אלפי דולרים כדי לממן את המאבק לכאורה במחלתה.
במזימה שרקמה וויבר-גייטס גרמה הצעירה לסובביה להאמין כי היא חולה בסרטן הדם, לוקמיה, מאז מרץ 2013. במהלך השנים מאז חשפה את "מחלתה" גייסה וויבר-גייטס כספים רבים במספר אירועי התרמה, כאשר באירוע האחרון שנערך באפריל גייסה מיס פנסילבניה לא פחות מ-14 אלף דולרים.

"דורשים ממנה להשיב את הכתר"
מחקירת המשטרה לא נמצאה כל ראיה כי וויבר-גייטס עברה טיפולים כלשהם להתמודדות עם סרטן. קצין המשטרה, תומאס סטוק, כינה את מאמציה של הצעירה לשכנע את הסובבים כי היא חולת סרטן כ"מזימה מתוחכמת". 

התכנית כללה אף את בני משפחתה שאף הסיעו אותה לבית חולים לצורך הטיפולים לכאורה. בני המשפחה המתינו לצעירה בלובי בית החולים במשך שעות ארוכות עד שתסיים את "הטיפולים".
מכתב אנונימי שהגיע לידי המשטרה חשף את המזימה של מיס פנסילבניה. עם חשיפת ההתחזות נעצרה וויבר-גייטס בחשד לעבירות חמורות של גניבה, הונאה וקבלת רכוש גנוב. בגין חשדות אלה וויבר-גייטס צפויה להישפט בשבוע הבא.
מארגני תחרות היופי במדינה לא נשארו אדישים ושללו מוויבר-גייטס את התואר שלה כמיס פנסילבניה. "רמייה של הציבור וגניבה של כסף במסגרת הונאה והתחזות, הם דברים שלא נקבל", כך נמסר בהודעה רשמית של מארגני התחרות שהוסיפו כי "אנחנו דורשים ממנה להשיב את הכתר".