שעות אחרי שנעלם ממסכי המכ"ם הבוקר (ראשון), נמצא היום המטוס האינדונזי על ידי תושבים מקומיים לאחר שהתרסק במחוז פפואה המרוחק במזרח המדינה, כך מסר גורם במשרד התחבורה האינדונזי.



על הטיסה היו 54 בני אדם, כולל שלושה תינוקות, שני ילדים וחמישה חברי צוות, אשר שהו על טיסת "טריגנה אייר סרוויס". הצליח לשהות באוויר במשך כחצי שעה, אך לאחר מכן הפסיק לתקשר עם הגורמים ונעלם.



המטוס, מדגם ATR42-300, המריא בשעה 14:22 (שעון מקומי) משדה התעופה סנטאני אשר ממוקם בעיר ג'יאפורה, והיה בדרכו לעיר אוקסיביל, בטיסה פנימית במדינה העצומה, כשהיעד היה אמור להיות סמוך לגבול עם פפואה ניו גיני. הקשר עמו נותק ב-14:55, עשר דקות לפני שהיה אמור לנחות באוקסיביל.



"קיבלנו דיווחים מתושבים באזור על מציאת המטוס", אמר מנהל המבצעים של טריגנה, בני סומריאנטיו, שהוסיף כי צוותי החיפוש יגיעו לאזור ההתרסקות בבוקר שעון אינדונזיה.



כזכור, האסונות לא מפסיקים לפקוד את חברות התעופה, גם באינדוזניה. בחודש דצמבר האחרון התרסק מטוס, מהעיר סוראביה לסנגפור, שם נרשמו כ-162 הרוגים. בתקופה האחרונה נמצאה גם טיסת מלזיה איירליינס, שנעלמה לפני כשנה וחצי, והתרסקה. כעת ינסו הרשויות לאתר כל פרט אשר יכול לעזור לאתר את המטוס, כמו אש, או עשן מיתמר. מטוסים אשר טסים באיזור הונחו לנסות ולראות האם יש סימן מסוים לעניין. החיפושים הופסקו עקב רדת החשיכה באיזור.