הראפר כריס בראון צפוי להופיע באוסטרליה במסגרת סיבוב ההופעות הקרוב שלו בחודש דצמבר ומכירת הכרטיסים מתוכננת להיפתח מחר, אבל יכול להיות שהכוכב יאלץ לבטל את התכניות.



אשרת הכניסה של הראפר צפויה להידחות בעקבות האישומים באלימות כלפי בת הזוג לשעבר, הזמרה ריהאנה. בראון הורשע בשנת 2009 בתקיפת חברתו בזמנו, מאז ביקר בראון פעמיים באוסטריה, אולם הפעם מופעלים לחצים על הרשויות לדחות את כניסתו.



מחלקת ההגירה של אוסטרליה פרסמה הודעה על כוונתה לשקול סירוב למתן ויזה. בפני בראון ניצבת ההזדמנות להציג תוך 28 ימים להוכיח מדוע עליו לקבל אשרת כניסה, בטרם תתקבל ההחלטה הסופית.



השרה לענייני נשים, מיכאלה קאש, ששימשה עד לאחרונה כעוזרת השר לענייני הגירה, הפעילה לחצים למניעת מתן הויזה לבראון. "אנשים צריכים להבין, אם תנקטו באלימות במשפחה ולאחר מכן תרצו לבקר במקומות שונים בעולם, יהיו מדינות שיגידו לכם 'אתה לא יכול להיכנס מכיוון שאינך האדם שאנחנו מצפים לראות במדינתנו'", אמרה הסנטורית קאש.



לפני אוסטרליה, ניו זילנד כבר קבעה כי בראון אינו מתאים לכניסה למדינה וכעת נותרת השאלה האם הראפר יופיע גם ברשימה השחורה של אוסטרליה.



כזכור, בראון הופיע בישראל בחודש יולי האחרון והופעתו גררה תגובות זועמות מצד נשות שדולת הנשים בישראל. המתנגדות קראו בזמנו להחרים את המופע ולא לרכוש כרטיסים לאחר שבראון איים על ריהאנה, היכה אותה וגרם לה לחבלות קשות.