תמונה קטנה ועתיקה במסגרת פח, שלא נראית מרשימה או חשובה במיוחד, עומדת כעת במרכזו של סיפור שזה לפרסום רב ברשתות החברתיות ואף עתיד להיות משודר בערוץ ה"נשיונל ג'יאוגרפיק". 



לאחר שנים בהן עברה בדיקה אחר בדיקה כדי להוכיח את מקוריותה, המאמץ הרב שהשקיע בעלי התמונה, סוף סוף השתלם. התמונה אותה קנה בשנת 2010 עבור דולר יחיד מוערכת כיום בלא פחות מ-5 מיליון דולרים.



התמונה התגלתה לפני כחמש שנים על ידי רנדי גאויג'רו, אמריקאי שרכש את התמונה בחנות יד שנייה בעיר פרסנו שבמדינת קליפורניה. הוא קנה את תמונה, יחד עם שתיים נוספות במחיר מצחיק של 2 דולרים עבור כל התמונות. 



אז מדוע התמונה שווה כל כך הרבה? בתמונה הקטנה נראים חברי כנופיית ה"רגיולייטורס" כנופיה בה היה חבר הפושע הנודע בילי הנער. מדובר בתמונה השנייה הידועה בהיסטוריה בה נראה הפושע האגדי, דבר שהופך אותה לבעלת ערך היסטורי עצום. התמונה השנייה הידועה של בילי הנער נמכרה בשנת 2011 בשני מיליון דולר.



גאויג'רו מספר כי ההוכחה שהתמונה היא אכן אותנטית היה קשה במיוחד, זאת משום שהקשר בין בילי הנער וכנופיית הרגיולייטורס לא היה ידוע וההקשר ההיסטורי לא נעשה מיד. כמו כן, בעקבות מכירתה של התמונה הראשונה שנתגלתה התחיל להופיע זרם של תמונות מזויפות או זיהויים שגויים של בילי הנער בתמונות היסטוריות.