ג'ון לנון רצה לקיים יחסי מין עם גברים אחרים, אבל היה "עצור מדי" ללכת על זה, כך סיפרה היום (רביעי) אלמנתו, יוקו אונו בראיון ל"דיילי ביסט". 

זה מכבר נרמז שלנון קיים יחסי מין עם אמרגנה של להקת הביטלס, בריאן אפשטיין - עיתון הטיימס העלה את ההשערה שהדבר התרחש במהלך טיולם המשותף בברצלונה - אבל אונו אמרה כי היא לא מאמינה שהדבר אכן קרה. 
"זה היה כמעט סיפור אהבה, אבל לא ממש. זה אף פעם לא הושלם. אבל זה היה קשר אינטנסיבי למדי", סיפרה אונו. "מהסיפור שסופר לי, אני לא חושבת שהם עשו את זה. אבל הם נסעו לספרד, וכשהם חזרו, המון כתבים שאלו: 'האם עשית את זה?', אז הוא אמר: 'אני עשיתי את זה'. זה לא דבר מדהים? אבל כמובן שהוא היה אומר את זה. אבל אני בטוחה שאפשטיין עשה מהלך על ג'ון". 

אונו אמרה, עם זאת, שלנון "פשוט לא רצה לעשות את זה". היא הוסיפה כי ללנון לא היה רומן עם גבר, משום שהפרטנר היה צריך להיראות אטרקיטיבי ו"מתקדם מאוד מהבחינה המנטלית, ואתה לא יכול למצוא אנשים כאלו". 
בראיון, אונו גם סיפרה על התנגדותה לשחרורו של מארק צ'פמן, שרצח את לנון ב-1980. צ'פמן הגיש בקשה לחנינה שמונה פעמים אך נדחה. "הוא עשה זאת פעם אחת והוא יכול לעשות זאת שוב למישהו אחר", היא אמרה. "זה יכול להיות שון (בנם המשותף של ג'ון ויוקו) וזה יכול להיות כל אחד. ולכן יש חשש".