הגורילה הכמעט אנושית המפורסמת נענית לשאיפות המחקריות שלנו מספיק זמן - ועתה היא זו שמקבלת את מבוקשה.

קוקו, גורילה בת 44, התפרסמה בזכות יכולתה לתקשר באמצעות שפת סימנים המיוחדת לגורילות. עתה היא מקבלת את המשפחה שתמיד חשקה בה - מאמניה של קוקו העניקו לה כמה גורי חתולים, לאחר שהביעה רצון בצאצאים כבר 30 שנה.

הגורילה החביבה קיבלה ממאמנה פרנסין פטרסון קופסה מלאה בחתלתולים, והם מיד התאהבו זה בזה. קוקו הביעה רצון בצאצאים בפני מאמניה כבר שנים רבות, לעתים קרובות אמרה את המילה "תינוק" ושיחקה בבובות צעצוע, כאילו היו שלה.

בעת הפגישה הדרמטית עם גורי החתולים, קוקו כתבה למאמניה "חתול" ו"תינוק", במה שנראה כמו הכרזה משמחת על הורותה החדשה.
 

קוקו מקבלת בחום את גורי החתולים.

בווידאו שפירסמה הקרן לגורילה והועלה ל-YouTube, נראית קוקו מקבלת בחום את הגורים, כשהיא זהירה וסבלנית עמם. קוקו איפשרה לחתלתולים להכיר אותה, ובעדינות הרימה אותם בזה אחר זה.

בחלק אחר של הווידאו, קוקו ביקשה כי החתלתולה המכונה "הגברת גריי" תונח על ראשה. גורה אחרת, "גברת שחור", ניסתה לפלס את דרכה אל מחוץ לשקית בתקווה לשחק עם הגורילה העדינה.
 
קוקו נולדה בגן החיות של סן פרנסיסקו וגדלה בעיר הסמוכה וודסייד, שם נמצאת קרן גורילה. היא מסוגלת להבין יותר מאלף סימנים, במה שמאמנה פטרסון מכנה "שפת סימני גורילה", וכן כ-2,000 מילים באנגלית מדוברת.
 
קוקו בילתה זמן רב עם שני גורילות זכרים, אך לא הזדווגה עם אף אחד מהם. עם אחד יצרה קשר משפחתי, והוא מת בשנת 2000. עם האחר היא עדיין מסתדרת היטב. הניסיון לצרף גורילה ממין נקבה למשפחה נכשל.