רק 16 חודשים לאחר תאונת הדרכים הטראומטית שהותירה את הכוכב בתרדמת ועם פגיעה מוחית קשה, טרייסי מורגן, הכוכב המפורסם של "30 רוק" ו"סאטרדיי נייט לייב", חזר להנחות בשבת את אחד הפרקים המשעשעים והחדים של בסיס האם הקומי שלו, תוכנית הסאטירה המיתולוגית "סאטרדיי נייט לייב" (בעזרתם האדיבה של טינה פיי וגמל).

במונולוג הפתיחה שלו אמר מורגן: "חזרתי, זה מרגיש כל כך טוב להיות כאן. זה מראה לי כמה אהבה ותמיכה יש לי בעולם הזה". בסוף המונולוג אמר לקהל "הכל יהיה בסדר". יחד עם צוות "רוק 30" הם ביצעו מערכון שבו דמותו הבדיונית של מורגן, טרייסי ג'ורדן, כמעט מתה ב-2012.
 
תשומת הלב הציבורית גדלה סביב הפרק האחרון ששודר בשבת, שאותו מורגן הנחה. הצופים חיכו לראות האם בריאותו של מורגן תהיה לו לרועץ, האם הוא יהיה מוכן ללילה עמוס ואינטנסיבי של עמידה בתזמונים קומיים מסובכים, ברמת אנרגיה גבוהה ובוורבליות הדרושה להנחיה.

בהופעתו של מורגן, כמה מילים התבלבלו וכמה הברות לא בוטאו נכון, אך אלה היו מעידות קטנות ביחס להופעה כולה. מורגן לא נראה לרגע חסר אוריינטציה, נאבק או נסחב.
 
הצוות של "רוק 30", ובו טינה פיי, אלק בולדווין, ג'יין קרקווסקי וג'ק מקברייר, הגיעו כדי לתמוך בקאמבק של הכוכב. למרות הבריאות המעורערת של מורגן, העיתונות העולמית אמרה פה אחד כי הוא עשה עבודה נהדרת ו"הדיילי ביסט" אף הכתיר את הפרק כטוב ביותר של העונה הנוכחית.
 

גם המפיק, הבמאי והשחקן לארי דיוויד הגיע כדי לתמוך במורגן. הוא גילם את ברני סנדרס, אחד הגילומים המבריקים ביותר שבוצעו ב"סאטרדיי נייט לייב" מאז שטינה פיי גילמה את שרה פיילין, מושלת מדינת אלסקה לשעבר.
 
לבסוף, הגמל נכנס, עת הגילום המפורסם של מורגן את בריאן פלואוס. הגמל נכנס לעין המצלמה, הסתיר את הכרטיסים המורים על התזמון הקומי, ואף מיסך למורגן את שדה הראייה, וגם בזאת מורגן עמד ברף קומי גבוה.

רופאו של מורגן, ד"ר בריאן גרינוולד, אמר לדיילי ביסט באוגוסט, כשהוכרז כי מורגן ינחה את התוכנית, כי חזרתו של מורגן היא "נס", בין השאר מפני שמדובר בהופעה שהיא אתגר קומי קשוח לכל קומיקאי, בתוכנית שיכולה להפיל ולהרים קריירות.

עוד אמר הרופא כי "אני בטוח שמעריצים לא יוכלו להבחין בהבדל בין מורגן לפני ואחרי התאונה. בהתבסס על ניסיוני עמו, אני חושב שיש לו עדיין טונה של כישרון. פציעה חמורה כזאת משנה את כולם, אבל בכל הקשור לטרייסי, מקצועית הוא הולך להיות נפלא".