מקרה מזעזע של ביתור איברים ואונס בדרום אפריקה: אזרח דני מואשם בתקיפה ובהשחתת גופן של נשים בכך שחתך את איברי המין שלהן ושמר אותם במקפיא שלו. החשוד, פטר פרדריקסון, בן 63, ביקש להשתחרר בערבות בבית משפט בדרום אפריקה אמש (רביעי). פרדריקסון, בעל חנות לכלי נשק, נעצר במרכז העיר בלומפונטין בספטמבר לאחר שאשתו דיווחה למשטרה כי הוא תקף אותה וביתר את איבר מינה.

כאשר המשטרה ביצעה חיפוש בבית הלבנים הכפרי של פרדריקסון, נתגלו יותר מעשרה חלקים קפואים השייכים לפחות לשבעה איברי מין נשיים, כמו גם תמונות פורנוגרפיות של ילדים, כך סיפרו חוקרי המשטרה לדיילי מייל. כמו כן, נמצאו גם יומנים של פרדריקסון מ-2004 המתעדים וסופרים את כריתות איברי המין הנשיים שביצע, סמים מרדימים, ציוד כירורגי ושתי חתיכות של איבר מין נשי תלויות על וו.

העדה הראשית בתביעה נורתה למוות
אשתו של פרדריקסון, אנה מטסליסו מוליס, בת 28, היתה אמורה לשמש העדה הראשית בתביעה, אך היא נורתה למוות בחודש שעבר מחוץ לביתה במסרו, בירת לסותו, הנמצאת במרחק שעתיים נהיגה מבלומפונטין. לפני מותה, אמרה למשטרה שהיא סוממה על ידי פרדריקסון כאשר הוא חילל את איבר מינה.

לפרדריקסון ולמוליס שני ילדים. החשוד היה עירני ודרוך בבית המשפט היום (חמישי) כאשר ידיו שלובות מעל חזהו וקרסוליו כבולים בשלשלאות. השופטת מרלין מאראיס פסקה כי בכל הקשור להענקת שחרור בערבות, מקרהו של פרדריקסון נופל תחת הקטגוריה של רצח ואונס והערבות לא תינתן.
פרדריקסון ניצב מול שלל האשמות, כולל שלושה סעיפי תקיפה, חשד בתכנון רצח, ביגמיה, והפקה והפצה של פורנוגרפיה של ילדים. הוא עומד גם בפני האשמה של הסרה לא חוקית של רקמה אנושית. הוא סירב לדבר עם העיתונות, אך עורך דינו לות'נדו טדגאנה אמר כי יש עוד סיכוי שישוחרר בערבות.
בבית המשפט נכחו נציגים של הליגה הלאומית האפריקאית לנשים, והאגף הנשי במפלגת השלטון. מחאה התקיימה מחוץ לאולם בית המשפט שקראה לא לשחרר אותו בערבות. המשטרה אף טוענת כי פרדריקסון שהה בדרום אפריקה מתוקף מסמכים מזויפים. פרדריקסון צפוי לעלות על דוכן העדים במסגרת דיון בשחרורו בערבות.
החקיקה בדרום אפריקה אוסרת על סירוס נשים, למרות שזוהי פרקטיקה לא נפוצה במדינה, לפי ארגון UNICEF. אף חשוד עוד לא נעצר בגין רצח אשתו של פרדריקסון.