המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ג'ב בוש, אמר כי אם היתה ניתנת לו הזדמנות, הוא היה הורג את אדולף היטלר כשהיה תינוק. "בוודאי שהייתי עושה זאת", אמר אתמול בוש בראיון ל"הופינגטון פוסט". 

בוש, המושל לשעבר של פלורידה, הגיב לשאלה של המראיין, שתהה מהו המייל המצחיק או המוזר ביותר שקיבל בוש, לאור העובדה שהוא נוהג לפרסם את כתובת המייל האישי שלו שלכל המעוניין בכך. בוש ענה כי מישהו שאל אותו במייל האם היה הורג את הצורר הנאצי כשהיה תינוק, אם היתה ניתנת לו ההזדמנות לכך. 
השאלה המקורית הועלתה בחודש שעבר ב"ניו יורק טיימס", לכבוד יום "בחזרה לעתיד", כמחווה לסדרת סרטי הקאלט משנות השמונים, בו דמויות נסעו בזמן ושינו את מהלך ההיסטוריה שלהם. 

42% מקוראי המגזין ענו כי היו משתמשים במכונת הזמן כדי לחזור אחורה ולהרוג את היטלר התינוק. 30% אמרו שלא היו עושים כן, ו-28% לא היו בטוחים. 
בוש הודה בראיון, עם זאת, כי אף פעם אי אפשר לדעת איך פעולה כזו תשנה את מהלך ההיסטוריה, כשהוא מצטט משפט מתוך הסרט הפופולרי בכיכובו של מייקל ג'י פוקס. "יכולה היתה להיות לכך השפעה הרסנית על כל השאר, אבל הייתי עושה זאת - אני מתכוון, זה בכל זאת היטלר", אמר בוש.