ללא פחד. ג'יימס קינגסטון, בחור הרפתקן בריטי, החליט לאתגר את עצמו ולטפס על מגדל האייפל בפריז, לא כמו רוב האנשים במעלית או במדרגות, אלא פשוט לטפס על המגדל. מתברר שהבחור האמיץ תכנן לעשות זאת במשך זמן רב וכי הוא הציב לעצמו את האייפל כמטרה. אין מה להגיד, הבחור חי על הקצה.



קינגסטון סיפר בערוץ היוטיוב שלו, כי הוא וחברו התחילו לטפס בשעה אחת לפנות בוקר תוך ניסיונות להימנע מסיורי הביטחון במקום. לאחר שטיפסו 20 מטרים, (כשהמגדל כולו בגובה 324 מטרים), הם עברו לטפס בחלק המסוכן ביותר של הטיפוס והצליחו להגיע לפלטפורמה העליונה, בגובה 273 מטרים. ואז הם כמעט נתפסו.




"זה המקום שבו היינו צריכים כנראה להפסיק לטפס, אבל הסקרנות שלי גברה עליי", סיפר קינגסטון. המאבטחים מסיור הביטחון כמעט הבחינו בהם באותו הרגע והם אפילו שמעו את מכשירי הקשר שלהם. באופן מפתיע, המאבטחים שהאירו את המגדל התייאשו והשאירו את שני ההרפתקנים לשחק עוד כמה שעות כשהשמש עולה בעיר האורות.



השניים המשיכו לטפס עוד מספר שעות על האייפל וכשתיירים החלו לעלות במעלית, הם ירדו למטה הישר לאנשי הביטחון שאזקו אותם. "נלקחנו לתחנת המשטרה המקומית, שבה הוחזקנו ונחקרנו במשך כשש שעות לפני ששוחררנו ללא אישום", סיפר קינגסטון.



קינגסטון וחברו נאלצו להבטיח למשטרה שהם לא ינסו לטפס על מגדל האייפל במשך שלוש שנים. אבל מה זה משנה? סרטון הטיפוס כבר הופץ באינטרנט והפך לוויראלי.