ראשי העולם הגיבו בזעזוע למתקפת הטרור המשולבת שהכתה הלילה את פריז.  



ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (שבת) כי ישראל עומדת כתף אל כתף עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד והעם הצרפתי במלחמה המשותפת נגד הטרור. "אני שולח תנחומים בשם העם בישראל למשפחות הנרצחים ומאחל החלמה מהירה לפצועים".



בצהריים הנחה ראש הממשלה את נציגויות ישראל בעולם ומוסדות הממשלה בישראל להוריד את דגל ישראל לחצי התורן לאות הזדהות עם העם הצרפתי. 



קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי גרמניה תסייע לצרפת לצוד את האחראים לפיגועים בפריז וכי ברלין תילחם עם צרפת נגד הטרור ותגן על הערכים האירופים. "תושבי פריז חווים סיוט של אלימות, טרור ופחד", אמרה מרקל בבירת גרמניה. "אנחנו, חבריהם הגרמנים, מזדהים עם תחושותיהם הקשות, אנחנו בוכים איתם".



"המתקפה על החירות לא מכוונת רק נגד פריז, היא מכוונת נגד כולנו", אמרה מרקל והוסיפה כי אירופה תעמוד מאוחדת בהגנה על ערכיה: "אנחנו יודעים שחיי החופש שלנו חזקים מהטרור".



נשיא ארה"ב ברק אובמה נשא נאום בעקבות הפיגועים ואמר: "נעשה את כל מה שצריך כדי לעבוד עם הממשל הצרפתי כדי לתפוס את מאות רשתות הטרור שמנסות לפגוע בעמינו, תפילותינו עם המשפחות. זה מצב שובר לב וחווינו דברים דומים. תמיד סמכנו על העם הצרפתי שיהיו לצידנו ואנחנו נהיה כעת לצידם".



ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון אמר: "אני מזועזע מהאירועים בפריז הלילה. מחשבותינו ותפילותינו עם העם הצרפתי. נעשה כל מה שנוכל כדי לעזור".



גם יו"ר מפלגת הלייבור הבריטית הביע הזדהות עם תושבי פריז: "פעולות כאלה הן מזעזעות ולא מוסריות".



נשיא סוריה, בשאר אסד, הגיב לפיגוע הטרור בצרפת ואמר: "צרפת חווה היום את מה שאנחנו חווים כבר חמש שנים".



מועצת הביטחון של האו"ם הגיבה ל"מתקות הטרור הברבריות" שארעו הלילה בפריז: "מועצת הביטחון מדגישה את הצורך להביא את מבצעי הפיגועים לדין" אמרו 15 המדינות החברות בהצהרה משותפת.



מזכ"ל נאט"ו יינס סטולטנברג אמר כי ברית ההגנה הצפון אטלנטית תעמוד לצדה של צרפת נגד הטרור.



גם הקרמלין גינה את את פיגועי השנאה והרציחות הבלתי אנושיים. הנשיא פוטין הציע את תנחומיו לנשיא הצרפת פרנסואה הולנד ולעם הצרפתי.



ראש הממשלת קנדה הטרי, ג'סטין טרודו הביע הזדהות עם צרפת ואמר: "אני מזועזע ועצוב שכל כך הרבה אנשים נהרגו ונפצעו במתקפות האלימות בפריז. קנדה עומדת לצדעם צרפת ברגעים הקשים ומציעה את כל הסיוע האפשרי".