מתקפת הטרור בפריז זורעת פחד וכעס גם מחוץ לצרפת: אישה בת 43, קוסמטיקאית מבריטניה, נעצרה היום (שני) לאחר שפרסמה פוסט בפייסבוק, בו החליטה להחרים מוסלמים מסלון היופי שלה. בפוסט כתבה: "הסלון שלנו לא מקבל יותר הזמנות מבני הדת האסלאמית, גם אם מדובר באזרחי בריטניה או בעלי פספורט אירופאי".

האישה, קוסמטיקאית שמנהלת את המכון Blinks of Bicester מביתה בשאוקספורדשייר נעצרה לאחר שהחליטה לכאורה כי היא מחרימה מוסלמים מסלון היופי שלה, בעקבות הפיגועים הקשים שאירעו בפריז ביום שישי. לפי משטרת טמס וואלי, האישה נעצרה לאחר שהפרה את סעיף 19 לחוק הסדר הציבורי, המתייחס לחומר כתוב, פוגעני או מעליב, מתוך הכוונה לעורר שנאה על רקע גזעני. 
בפוסט שפרסמה מאוחר יותר כתבה: "אני מוצפת בהודעות לאחר שכתבתי שלא אקבל לסלון לקוחות מוסלמים. אני עומדת לחלוטין מאחורי הדברים שלי כאזרחית בריטניה". בחלק מתגובות השנאה והכעס שהיא קיבלה, נכתב: "הלוואי שמשפחתך תתפוצץ ע"י דאעש". לאחר מכן כל התגובות נמחקו, כמו גם הפוסט שכתבה הקוסמטיקאית.

המשטרה עדיין לא הגישה כתב אישום נגד האישה בת ה-43, אך מסרה בהצהרה כי "אנחנו לוקחים את כל התלונות האלה וחורים אותן ברצינות".