כוננות בטחונית חמורה הוכרזה בעיר השווייצרית ז'נבה, וזאת בעקבות חשש מתא טרור של דאעש שהיה באזור, כך אמרה הערב (שישי) נשיאת שווייץ סימונטה סומרוגה. 

הנשיאה אמר כי את ההתרעה סיפקה "מדינה זרה", אך לא פירטה באיזו מדינה מדובר. היא הוסיפה כי אין אינדיקציה לכך שהתקפת טרור הייתה מתוכננת. משטרת ז'נבה מסרה כי העלאת רמת הכוננות קשורה לחקירה הכל-אירופאית בנוגע להתקפת הטרור בפריז בחודש שעבר. 
הלילה משטרת ז'נבה חיפשה אחר חמישה בני אדם המעורבים בטבח בפריז, כך לפי מקורב לחקירה. מדובר בקיצוניים שחשודים בחברות ברשת של מורד פארס, האדם שגייס את פואד מוחמד-אגד, אחד ממבצעי הטבח בצרפת. זאת לפי סי.אן.אן.

"ממשלת שוויץ קיבלה מידע ממדינה זרה בנוגע להימצאות אפשרית של  תא טרור באזור ז'נבה", אמרה סומרוגה במסיבת עיתונאים. "הרשויות הפדרליות בדקו את המידע הזה ושיתפו אותו עם המשטרה המקומית. כרגע אין שום אינדיקציה להתקפה מתוכננת", הוסיפה הנשיאה. 
דיווחים בתקשורת השווייצרית אמרו כי המודיעין על תא הטרור הגיע במקור מארצות הברית. העיתון היומי  "Le Temps", ציטט מקור המקורב לחקירה, שאמר כי המודיעין האמריקאי זיהה שלושה תאי ג'יהאד, בשיקגו, טורונטו וז'נבה. 
תמונות של ארבעה אנשים הופצו למשטרה, אמר המקור, והוסיף כי "אנו לא יודעים את שמותיהם, ולא יודעים מהיכן הם הגיעו".