טיסת אייר פראנס ממארוציוס לפריז ביצעה נחיתת חירום בקניה, לאחר שנוסע מצא חפץ חשוד בשירותים. הבואינג 777 נשא 459 נוסעים ו-14 חברי צוות כאשר הטייסים ביצעו את נחיתת החירום בעיר מומבסה בקניה. גורם במשטרה הקנייתית אמר כי במהלך הטיסה נוסע הבחין בשירותים בחפץ שנראה כמו שעון עצר שתקוע בתוך קופסה. הוא דיווח לטייסים ולכן בוצעה הנחיתה, שהסתיימה בשלום ובפינוי כל הנוסעים מהמטוס. שישה בני אדם נחקרו על ידי הרשויות הקנייתיות, אחד מהם האיש שדיווח על החפץ. 



בהתחלה פירסמו רשויות שדה התעופה הצהרה ברשתות החברתיות כי מדובר במטען נפץ, ולאחר מכן חזרו בהן וערכו את הפוסט כך שדיווח על פצצת דמה. מומחי פצצות מהצי הימי וממחלקת חקירות פליליות לקחו את החפץ. דובר משטרת קניה, צ'רלס אווינו, אמר כי המטוס ביקש נחיתת חירום לאחר שהתגלה מכשיר שנחשד בהיותו פצצה, ודיווח כי התברר שמדובר בפצצת דמה שנועדה לזרוע פחד במטוס.



שר הפנים הקנייתי, ג'וזף נקייסרי, אמר לכתבים כי רשויות קנייתיות עובדות עם עמיתיהן הצרפתיים והמאוריצים כדי לקבוע את אופי המכשיר. הוא אישר כי מספר נוסעים שהיו על המטוס נחקרו וכי בנושא ואמר כי "אנחנו בקשר עם מאוריציוס כדי לדעת איך נעשתה הבדיקה הבטחונית לנוסעים". 



אחד הנוסעים, בנוואה לוצ'יני מפריז, תיאר את החוויה ואמר כי "המטוס התקרב לאט לאט לקרקע וככה הבנו שכנראה קרה משהו. אנשי הצוות של אייר פראנס היו נהדרים ודאגו שכולם יהיו רגועים. לא ידענו מה קורה. חשבנו שמדובר בתקלה טכנית".