סכום שיא בלתי נתפס של 1.3 מיליארד דולר!, זהו הפרס שיעמוד בשבוע הבא בהגרלת הלוטו האמריקאית, ה"פאוור בול". זאת, לאחר שמהנהלת הלוטו נמסר היום (ראשון) כי איש לא זכה בהגרלה הארצית שנערכה אתמול, בה עמד הפרס על הסכום העצום בפני עצמו של 900 מיליון דולרים. 
 
מיליוני אמריקאים בדקו אמש בתקווה את הכרטיס שלהם, וקיוו לנחש נכונה את ששת המספרים שעלו בגורל: 32, 16, 19, 57, 34 והמספר הנוסף: 13. "אין זוכה בפרס הגדול", הודיעה הנהלת הלוטו בטוויטר, שעת לאחר ההגרלה. בעקבות כך, צפוי כאמור הפרס הבא לעמוד על הסכום של 1.3 מיליארד דולר.
הפרס העצום של הגרלת הפאוור בול, בה משתתפות 44 מדינות בארצות הברית, טיפס בעקביות במשך שבועות, לאחר שאיש לא ניחש נכונה את כל המספרים. ההגרלה אתמול גרמה לזינוק חד במכירת הכרטיסים, בשל גודלו של הפרס. 

אם מישהו היה מצליח לנחש את ששת המספרים אתמול, הוא היה יכול לגרוף לכיסו 558 מיליון דולרים בתשלום מיידי במזומן, או להעדיף לקבל את הפרס בתשלומים במשך 29 שנים. 
הפרס בשבוע הבא מוגדר כפרס הגדול ביותר בהגרלה כלשהי בהיסטוריה של צפון אמריקה. בשל הסכום יוצא הדופן, אמריקאים רבים שבדרך כלל מדירים רגליהם מהגרלות, הצטרפו לחגיגה וקונים כרטיסים.