אירופה מתקשה לעכל את התקיפות המיניות ההמוניות של נשים אירופיות על ידי עשרות גברים מוסלמים. ד"ר יחיאל שבי, מזרחן ומומחה לאסלאם, סיפר לדנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": על 'משחק' האונס המוסלמי "תהרוש": "שמעתי על מקרים בגרמניה, שבדיה ועוד מקומות. בפן התרבותי זה 'משחק' שבו מקיפים אישה עשרות ומאות אנשים, מעבירים אותה מיד ליד וכל אחד נהנה. הם עושים את זה ב-3 מעגלים - אלה שנוגעים, אלה שצופים ואלה שעושים רעש, והמעגלים מתחלפים ביניהם, וכולם בסופו של דבר מקבלים 'שכר'. האירופאים נחשפו לזה לראשונה ב-2011 כשעיתונאיות מערביות הותקפו בכיכר תחריר בקהיר".



"בפן הדתי, יש פסוק בקוראן שאומר שהרכוש כולל נשים וילדים, ויש מדינות שחיות על בסיס הקוראן", הסביר הד"ר שבי. "וכשאתה עושה את מצוות הג'יהאד אתה זוכה לתגמול. עולם הזה התגמול הן נשים. ב-2011 ניתן פסק הלכה לפיו מותר ללוחמי הקודש ליהנות מיחסי מין גם אם הם לא נשואים. הנביא מוחמד עצמו לקח שתי בחורות יהודיות. אחת מהן, צאפיה, היתה נשואה. הוא הרג את משפחתה והתחתן איתה, לקח אותה כשלל".

"הפגיעה באישה מגיעה כדי ליצור הפחדה והרתעה, באמצעות טרור מיני", אמר הד"ר. "בסוריה ולבנון המורדים באסד מרתיעים אוכלוסיה ויוצרים פחד באמצעות תקיפת נשים בפומבי, גם בפני בעלים ואחים, כדי לגרום להגירה כפויה. קרו מצבים שאב ירה בבתו כדי שהיא לא תיאנס. זה האסלאם הקיצוני של אל-קאעידה ודאעש, שמקורו בסעודיה. הוא לא יכול להשלים עם קיומך כנוצרי או יהודי, כי אתה פוגע בהרמוניה הטבעית של העולם. לכן עם האסלאם הקיצוני לא יכול להיות שלום".


"אירופה מגלה חוסר הבנה לתרבות שמהגרת אליה עכשיו מסוריה", ציין ד"ר שבי. "זה ניסיון להכיל תרבות שלא רוצה להיות מוכלת. כור ההיתוך לא יתקיים שם. האסלאם הקיצוני רוצה להגר לאירופה ולא להיטמע בתרבות שלה. הם רוצים להתחזק ולהתעצם כדי בסוף להשליט את תרבותם עליה, כי יש להם שליחות, הם רוצים לחנך את האירופאים, להראות להם מה היא הדרך הנכונה, זו אחת המטרות שלהם. הקהילות המוסלמיות באירופה נשארות נבדלות וסגורות, ורק הולכות ומתחזקות. הן לא נטמעות בסביבה, הן רוצות להשפיע עליה ובסופו של דבר הן גם מתרבות".