שוטר אמריקאי תועד פוגע באופנוען עם רכבו ובועט בו בעצמה. המקרה, שאירע ב-2012 באורגון, עלה כעת לכותרות בעקבות החלטת בית המשפט לחייב את השוטר, קפטן רוב אדווארס מאורגון, בכ-180 אלף דולר פיצויים לרוכב האופנוע. 



תיעוד האירוע, המצולם מניידת המשטרה, מציג כיצד השוטר פותח במרדף אחרי אופנוע שעקף אותו. לאחר מספר דקות של נסיעה מהירה, הדביק השוטר את המרחק מהאופנוע עם הגעה לצומת ופגע בו. רוכב האופנוע עף מהכלי, והתרומם כשהוא מפגין תנועות תמיהה. בשלב הזה התפרץ השוטר לעברו עם אקדח שלוף ובעט בו בעיטת-קראטה בחזה. 

כתוצאה מהפגיעות, רוכב האופנוע שבר את עצם הבריח שלו וסדק צלע. הוא נזקק לטיפולים שעלותם עלתה על 30 אלף דולר. נהג האופנוע טען כי לא ידע שהרכב שאחריו הוא רכב משטרה. לפי הדיווחים, לניידת לא הייתה סירנה. מהתמונות, קשה להבחין בינה לבין רכב פרטי. "זה היה רכב סמוי, ובכלל, כשאתה נוהג באופנוע, אתה לא יכול לראות כל מה שמאחוריך", טען הנהג, ג'סטין ווילקינס. "הוא כמעט הוריד לי את הרגל". 
מנגד, השוטר טען להגנתו כי הוא חשב שנהג האופנוע מנסה לברוח. הוא מודה בי כשבעט בו, ווילקינס כבר החל לרדת אל הקרקע כמו שהוא דרש ממנו, אך אמר שהוא לא יכול היה לעצור את הבעיטה כי "השרירים ברגל כבר הופעלו". הוא גם טען כי ההתנגשות שלו באופנוע הייתה טעות, שנגרמה כתוצאה מ"בעיה בברקסים". 
למרות שקפטן אדווארדס, שוטר זה 22 שנים במשטרת מדינת אורגון, הואשם בנזק שגרם לווילקינס, וננזף על כך שלא דיווח על האירוע, הוא לא הואשם בשום צורה שהיא בשימוש מופרז בכוח.