הניו יורק טיימס, אחד העיתונים החשובים בעולם, אם לא החשוב בהם, תומך בהילארי קלינטון כמועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, כפי שעשה ב-2008, כשהתמודדה מול ברק אובמה.



במאמר המערכת של העיתון, שפורסם הלילה (ראשון), מנמק הכותב את הסיבות מודע קלינטון היא המועמדת העדיפה מבין שלושת המועמדים במפלגה הדמוקרטית. על יריבה העיקרי, הסנאטור ברני סנדרס, נכתב, כי הוא אמנם הוכיח שהוא יריב הרבה יותר חזק ממה אפילו היא ציפתה, ולמרות שהוא הביא את אי השוויון בשכר ודחף את קלינטון יותר שמאלה ממשה שרצתה בנושאים הכלכליים והעלה נושאים חשובים במדיניות החוץ, כמו הצורך באיפוק גדול יותר בשימוש בכוח צבאי, אין לו את הניסיון הדרוש שיש למזכירת המדינה לשעבר. בנוסף, ההצעות שלו לפרק את הבנקים ולספק ביטוח בריאות לכול לא ריאליות, בעוד שלקלינטון רעיונות טובים מאד וישימים בשני התחומים. 



לדברי כותב המאמר, קלינטון היא תומכת גדולה של של צעדים הגיוניים ויעילים בנושא בקרת הנשק, בעוד שלסנדרס רקורד חלש, כדברי הכותב, בנושא הזה. בתחום הפיננסי, קלינטון תומכת בשינויים שארצות הברית צריכה נואשות, שמו ביקורת על מסחר בתדירות גבוהה (מסחר אלקטרוני) והגבלות על ספקולציות של הבנקים.



בנושא מדיניות החוץ, הכותב מזכיר כי ב-2011, קלינטון, אז מזכירת המדינה בממשל אובמה, תקפה את ראשי מדינות ערב והזהירה אותם שאם לא יהפכו את המערכות הפוליטות שלהם ליותר ליברלית, מדינותיהם "ישקעו בחול". הסכסוך הישראלי-פלסטיני החריף בתקופתה כמזכירת המדינה, אך היא גרמה לכך.



עוד טוען העיתון הליברלי, שקלינטון סייעה להחריף את הסנקציות על איראן, מה שבסופו של דבר הביא להסכם הגרעין בין הרפובליקה האסלאמית למערב. היא גם טיפחה את שיתוף הפעולה עם מדינות באסיה.



"קלינטון יכולה להיות יותר נצית מאובמה, בכל הקשור לשימוש בכוח צבאי, פכי שניתן לראות בקריאתה לאזור ללא טיסה בצפון סוריה ותמיכתה המוקדמת בחימוש ואימון המורדים הסורים. לדברי הניו יורק טיימס, "אין לנו ספק שקלינטון תשתמש בכוח הצבאי האמריקאי ביעילות ובהרבה יותר זהירות וחוכמה מאשר כל מועמד של המפלגה הרפובליקני".



לסיום, נכתב במאמר, "הילארי קלינטון היא הבחירה הנכונה לדמוקרטים כדי להציג חזון לאמריקה, שהוא שונה בצורה קיצונית מזה שלמועמדים הרפובליקנים יש להציע - חזון שבו למעמד הביניים בארה"ב יש סיכוי אמיתי לשגשוג, זכויות נשים מתחזקות, מהגרים לא חוקיים מקבלים סיכוי ללגיטימיות ובריתות בינלאומיות יטופחו והמדינה תהיה בטוחה".