לא מפסיק לייצר שערוריות: המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, ממשיך להתסיס את המרוץ לנשיאות וכעת הוא החליט להעלות הילוך. טראמפ רכש את כתובת הדומיין JebBush.com שבאופן תמוה הייתה פנויה וכעת, כל מי שנכנס לכתובת הזו, של המועמד לנשיאות ג'ב בוש, מופנה לאתר הקמפיין של טראמפ - DonaldJTrump.com, שבו רואים את טראמפ מחזיק שלט עם סיסמת הבחירות שלו: "נהפוך את אמריקה לנהדרת שוב".

בוש היה יכול להימנע מהמבוכה הזו בתחילת מסע הבחירות שלו אם היה רוכש את הדומיין עבור 250 אלף דולר, אך הוא בחר שלא לעשות זאת וכנראה מתחרט על זה עכשיו. באופן מעט ביזרי, זו לא הפעם הראשונה בה נרכש דומיין הקשור לבוש. זוג הומואים מטקסס קנה את הדומיין JebBushForPresident.com בשנת 2008 וכיום הם משתמשים בו לכתיבת בלוג על חייהם המשותפים.

בנוסף, האתר JebBushForPresident.net כמו שאפשר כבר לנחש, לא קשור כלל לבוש אלא למתנגדיו שמפעילים אתר נגדו. באתר מופיע דגל ארצות הברית ותמונה של בוש כשכתוב: "ג'ב בוש לא לנשיאות". האתר מפרט כישלונות של בוש כמושל פלורידה ובאופן כללי מאוד לא מחמיא למועמד.

כזכור, טראמפ ניצח בפריימריז שהתקיימו בניו המפשייר וגרף 35% מהקולות כשבוש נותר הרחק מאחור. למרות שהוא קיבל רק 11% מהקולות, הפרשנים קוראים לו "קאמבק קיד", כמו שפעם קראו לביל קלינטון. והוא ממשיך במרוץ בכל המרץ.

לאחר הניצחון המועמד הרפובליקני טראמפ אמר בנאום הניצחון שלו כי "אנחנו הולכים להפוך את אמריקה לנהדרת שוב. אני רוצה להודות לכולם אבל אני חייב להודות קודם להוריי שאהבו את המדינה והם בטח שמחים עכשיו". עוד הוא אמר: "אנחנו רוצים להודות לאנשים בניו המפשייר, אנחנו אוהבים אותם ואני חושב שגם הם אוהבים אותי, תזכרו - אתם התחלתם את זה".

הוא לא יכול היה שלא לעקוץ את המועמד הדמוקרטי המוביל ברני סנדרס ואמר: "שמעתי את הנאום של ברני סנדרס, הוא רוצה לתת את המדינה שלנו, אנחנו לא ניתן לו. אנחנו נעשה את אמריקה נהדרת שוב בדרך הישנה והעולם יכבד אותנו שוב. נבנה מחדש את הצבא שלנו, הוא יהיה גדול יותר וחזק יותר, אף אחד לא יתעסק איתנו", אמר טראמפ והוסיף: "אני אהיה הנשיא הטוב ביותר באמריקה, תזכרו את זה".