לוחמי ארגון הטרור המדינה האיסלאמית (דאעש) ממשיכים עם מעשיי הזוועה. לוחמי הארגון אילצו נערה כבת 12 להוציא להורג חמש נשים, ביניהן רופאה שסירבה לטפל בלוחמי דאעש שנפצעו בתקיפות אוויריות של הקואליציה נגד דאעש. על פי הדיווח בערוץ הטלוויזיה העיראקי אל-סומרייה, הטבח בוצע לפני מספר ימים ע"י כיתת יורים בעיר נינוה שבצפון המדינה. 

מקור שדיווח לערוץ העיראקי, מסר כי אירוע זה נחשב ראשון מסוגו, כשנערה בת 12 לוקחת חלק במעשי הזוועה של ארגון הטרור. אך אין זו הפעם הראשונה שמדווח כי אנשי המדינה האסלאמית משתמשים בילדים כחלק מההוצאות להורג שהם עורכים. מזה זמן שהארגון מתגאה ברשתות החברתיות בגיוס של צעירים לשורותיו. הוא מציג אותם ככאלה שמתגייסים למות בשדה הקרב. 
בחודש שעבר פרסם הארגון סרטון בו נער בן 11 מנשק את ידו של אביו רגע לפני שפוצץ עצמו בתוך משאית ובה חומרי נפץ. תומכי הארגון טענו כי הילד עזר בכיבוש כפר ליד חאלב מפני כוחות הנאמנים לנשיא הסורי באשר אל-אסד. 

לפי כשלושה שבועות, כפי שפורסם במעריב-אונליין, הציגו בארגון מקרה נוסף של אכזריות שיא. נער בן 15 ממוסול, העיר השנייה בגודלה בעיראק, הוצא להורג לאחר שנתפס על ידי לוחמי הארגון כשהוא מאזין למוזיקת פופ מערבית. בדיווח שסיפקה סוכנות הידיעות הכורדית, בו היא מצטט גורמים בתוך העיר מוסול, נכתב כי הנער, אייהאם חוסיין, נתפס על ידי הלוחמים בשעה שישב עם מכשיר ישן מסוג "דיסקמן" בו התנגנה מוזיקת פופ. 
 
חוסיין ישב בחנות המכולת שבבעלות אביו בשוק נאבי יוניס במערב העיר. הנער נתפס, הוכה ונלקח לבית המשפט השריעי בשכונה. בית המשפט השריעי החליט בצעד של אכזריות חריגה, להוציא את חוסיין להורג. "הנער הוצא להורג בעריפת ראש בפומבי בכיכר מרכזית בעיר", אמר מקור ממרכז התקשורת של מחוז ניננווה. גופתו של הקורבן הועברה לידי משפחתו על ידי אנשי ארגון דאעש. האירוע החריד גרם לזעם בקרב תושבי מוסול, כשחלקם מתגודדים במחאה בביתו של הקורבן. 

ההוצאה להורג של הנער בן ה-15. אכזריות שיא