בלגיה הודיעה רשמית: סלאח עבאד אל סלאם, המחבל המבוקש ביותר מהטבח בפריז, בו נרצחו 130 בני אדם, נפצע ונתפס הערב (שישי) כשהוא בחיים. מדובר במחבל היחיד שהצליח להימלט מהרשויות לאחר שרשרת הפיגועים. השר לענייני מהגרים במדינה הודיע: "תפסנו אותו"' וראש הממשלה הבלגי הוסיף לאחר מכן: "הוא בידינו". האישורים הרשמיים מגיעים בתום קרב יריות ארוך שנערך היום בין המשטרה לחשודים, לאחר פשיטה של המשטרה המקומית על דירה בבריסל, בה ככל הנראה היו המחבלים שהשתתפו במתקפה. יחד עמו נעצרו חמישה חשודים נוספים.

האירוע החל כבר באמצע השבוע, כאשר המשטרה הבלגית פשטה על דירה בבריסל בעקבות מידע מודיעיני, אך השוהים בה ברחו מהמקום. אז החל קרב יריות בין הנמלטים לשוטרים. למרות שהדברים אירעו ביום שלישי, דווח עליהם לראשונה רק הערב. לאחר שכנראה ברח מהדירה, התבצר עבד א-סלאם, בפרבר מולנבק הסמוך לבריסל, והערב הוא אותר. כאמור, בתום קרב היריות הארוך, יצאה ההודעה הבלגית שאישרה את לכידתו.

נשיא צרפת פרנסואה הולנד אמר מוקדם יותר כי "יש קשר לאירוע בפריז, אבל כרגע אנחנו צריכים לתת למשטרה בבלגיה להשלים את המבצע, שנמשך ברגעים אלה". עוד אמר הנשיא הצרפתי: "אנו חוזים ברגעים אלו באחת מהפעולות החשובות ביותר מאז מתקפת הטרור". בהודעה של הבית הלבן בעקבות הדיווחים נמסר כי ארצות הברית סייעה לצרפת ולבלגיה לחזק את ביטחונן מאז הפיגוע בפריז, וכי היא תמשיך בכך. 

במהלך הפשיטה הראשונה, ביום שלישי, אותרה טביעות האצבע של עבד א-סלאם. לפי הדיווח, הוא ככל הנראה חמק מהמקום ברגע האחרון. התובע הפדרלי הבלגי אישר מוקדם יותר הערב כי טביעות אצבעותיו אכן נמצאו בדירה וכי במהלך הפשיטה נורה למוות איסלאמיסט חמוש. עוד דווח כי ההרוג היה ברשימת המבוקשים בעקבות הטבח בפריז.