בתו של דונלד טראמפ, המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנת לנשיאות ארצות הברית, איוונקה טראמפ בת ה-34 ילדה במהלך הלילה (שני) בן - תיאודור ג'יימס והפכה לאם לשלושה. אשת העסקים ובעלה ג'ראד קושנר פרסמו את ההודעה המשמחת בטוויטר.



תיאודור ג'יימס קושנר מצטרף לאחיו הגדול יוסף פרדריק בן השנתיים ולאחותו ארבלה רוז, בת הארבע וחצי. "ג'ארד ואני מרגישים מאוד מבורכים להודיע ​​על בואו של תיאודור ג'יימס קושנר", היא כתבה ומאוחר יותר העלתה צילום של התוספת החדשה למשפחה בטוויטר ובפייסבוק וכתבה: "בייבי תיאודור. לבי מלא".





אביה של איוונקה ממשיך במרוץ לבית הלבן ובפריימריז שנערך באריזונה ויוטה הצליח טראמפ להגדיל את הפער כשזכה בכל 58 הנציגים של אריזונה בוועידה הרפובליקנית. התוצאות המלאות באריזונה - טראמפ גרף 47% מהקולות, טד קרוז מאחוריו עם 24.6% וקייסיק עם 10% בלבד מהקולות. בתוך כך, מסקר של רשת CNN עולה כי מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון תגבר על טראמפ אם השניים יהיו מועמדי המפלגות לנשיאות. בהתמודדות ישירה בין שני המועמדים המובילים במפלגות הדמוקרטית והרפובליקנית, 56% חושבים שקלינטון תנצח, לעומת 42% שאומרים שטראמפ יהיה הנשיא.



עוד עולה מהסקר, כי לקלינטון יש יתרון על פני טראמפ במספר תכונות נשיאותיות והציבור חושב שהיא מסוגלת לטפל באחריות של המפקד העליון טוב יותר, היא מבינה טוב יותר את המעמד הביניים והשקפותיה על נושאים חשובים קרובים יותר לאלו של האמריקאי הממוצע.