פאולין מינו מהעיר קוצ'י בהודו שמה לב שהרבה דיירי רחוב רעבים ללחם חלפו לעתים קרובות על פני המסעדה שלה. היא שמה לב שהרבה מהם חיפשו שאריות מזון בפחי האשפה שברחוב. כיוון שלעתים קרובות נשאר מזון בסוף היום במסעדה שלה, החליטה להציב מקרר על שפת המדרכה מול המסעדה כדי שאנשים רעבים יוכלו לאכול.
את ההשראה למהלך האדיב סיפקה לה גם אשה אחת שסיפרה לה כי באחד הלילות התעוררה מהרעב הגדול, שהיה חזק מהצורך לישון, והחליטה לחפש אוכל באמצע הלילה במקום לישון. פאולין החליטה לפעול במהירות, ועד מהרה הציבה מקרר שהתקבל מתורם מול המסעדה שלה. המקרר פתוח בכל שעות היממה וכל אחד יכול לתרום אוכל או לקחת ממנו אוכל ללא שאלות ובקשות. פאולין מספרת שיש הרבה אנשים שתורמים מזון באופן קבוע, והמסעדה שלה לבדה משאירה כ-80 מנות ביום.
"הכסף שלך שייך לך", היא אומרת, "אבל המשאבים שייכים לחברה. זה המסר שאני רוצה להעביר - אם אתם מבזבזים את הכסף שלכם, זה שלכם בלבד, אבל אם אתה מבזבזים את המשאבים, הם שייכים לחברה, אז אל תזרקו אוכל. יש הרבה אנשים נדיבים שקונים אוכל ושמים אותו במקרר וזה מעשה טוב, אבל אני מעדיפה שאנשים ישימו את המזון העודף שלהם במקרר ולא בפח האשפה", כך לדבריה.