סירסי הייז בת ה-21 ממיסיסיפי הייתה בחורה אנונימית לחלוטין עד שהופיעה בתכנית אירוח אמריקאית, שצופיה גילו את הדמיון המדהים בינה לבין המתמודד לנשיאות ארה"ב, טד קרוז. הייז דווקא הגיעה לתכנית בנסיבות לא נעימות: ארוסה, פרדי גרין, האשים אותה בבגידה ובכך שתינוקה בן השלושה החודשים, לא באמת שלו. הייז עברה בדיקת פוליגרף, הפריכה את החשדות והוכיחה את אמינותה, אך לא ידעה שבזמן שהיא נלחמת על עתידה, היא גם הופכת למם ויראלי, שמשווה בינה לבין המועמד הרפובליקני.



למרבה ההפתעה, הייז לא שמעה על קרוז לפני כן ועד עכשיו היא יודעת עליו ממש מעט. "אני לא מכירה את העמדות שלו ומעולם לא ראיתי אותו, אז אני לא יודעת אם הוא עושה עבודה מספיק טובה כדי להיבחר שוב", אמרה להפינגטון פוסט. כשנאמר לה שהוא עדיין לא נשיא, אלא רק מועמד, היא לא התרגשה ואמרה "כן, טוב, אני לא מכירה אותו ממש". 



מה תעשה כוכבת הרשת החדשה עם התהילה הבלתי צפויה? התשובה מפתיעה - היא רוצה לנצל את המומנטום ולצלם סרט פורנו. אתר הפורנו הפופולרי XHamster.com הציע לה ולבן זוגה עשרת אלפים דולרים עבור קלטת בת שש דקות. "רצינו את סירסי כי היא ויראלית", אמר דובר האתר, מייק קוליץ'. "אני חושב שהרבה מהגולשים רוצים לראות אותה בפעולה". 



זו לא הפעם הראשונה שסירסי תצלם קלטת פורנו, אבל זו כן הפעם הראשונה שהיא תעלה אותה לאינטרנט. למרות זאת, הצעירה לא מתרגשת ונשארת עם הרגליים על הקרקע: "אני בסדר עם הפרסום", היא אמרה, "בגלל שזה בא במטרה לתמוך במשפחה שלי. אני רוצה להיות מסוגלת להעניק לבני כל מה שירצה". הייז מנקה בתים ובן זוגה בעל מוגבלות, ולכן, לדבריו לא חשבו פעמיים לפני שנענו להצעה: "אנחנו רוצים לקנות משאית, לשלם את המשכנתא ואולי להתחתן", הוא אמר. "אף אחד לא אמר לי אף פעם, 'הנה, קח 10,000 דולרים ותעשה קלטת סקס'". לדבריו, הוא מתרגש מתהילתה של בת זוגו: "היא יותר מפורסמת ממדונה! אני חי עם כוכבת". הארוס החרוץ אף התחיל לגגל מילות מפתח: "איך לצלם קלטת סקס באייפון".