תושב פלורידה, רזה בלוצ'י, החליט "לרוץ מרתון" מעיר מגוריו בארצות הברית לחופי איי ברמודה בבועה מתנפחת השטה במימי האוקיינוס. אלא שמסעו נקטע כאשר אנשי משמר החופים גררו אותו שלשום (ראשון) חזרה ליבשה - בפעם השנייה. מדובר במסע שאורכו יותר מ-1,500 קילומטר. משמר החופים לא היה מרוצה בלשון המעטה מניסיונו של האצן וצייץ סדרה של אמירות ביקורתיות בחשבון הטוויטר שלו שבהם לטענתו, בלוצ'י סיים את אשראי הבטיחות שלו אצלם. בלוצ'י סיים את מסעו באופן רצוני, הוסיף משמר החופים.


בלוצ'י הוזהר מבעוד מועד שלא לצאת למסע הימי שלו בטענה שמדובר ב"בסכנה ברורה". במכתב שנשלח אליו על ידי משמר החופים בארצות הברית, נאמר לו כי אם יבחר לעשות זאת בכל מקרה, הוא עשוי לעמוד בפני עונש מאסר של עד שבע שנים וקנס של 40 אלף דולר. בלוצ'י התכונן למסע של חמישה חודשים, במטרה לגייס כסך לילדים במצוקה ו"לעורר השראה אצל אלה המקווים לעתיד טוב יותר", כך לפי אתר האינטרנט שלו.


עול כלכלי


מוקדם יותר החודש, משמר החופים הורה לבלוצ'י לא לצאת למסעו מפני ש"כלי השיט והתנאים שבהם אתה מנסה להשלים את מסעך לברמודה אינם בטוחים", כך נכתב.

בלוצ'י כתב באתר האינטרנט שלו ביום רביעי כי הוא ביטח עצמו לקראת המסע באמצעות סירה שתוביל אותו למים בינלאומיים ומסר כי הוא מתכוון לצאת מחוף פומפנו, פלורידה, ביום שישי. שעת יציאתו למסע אינה ידועה. ביום ראשון, משמר החופים איתר אותו עם ה"הידרופוד" שלו, וצייץ כי מסעו של בלוצ'י תם לאחר שהפר הוראה של USCG שלא לפצוח בשיט המסוכן.
ב-2014 ניסה בלוצ'י להגיע לאיי ברמודה בתוך הבועה המתנפחת שלו, על מנת לגייס כספים לארגון צדקה, אך חולץ כשהוא סובל מתשישות. "בעבר ניסית, ללא הצלחה, לצאת למסע הזה והפכת לעול כלכלי על משלם המסים בשל הצורך לחלץ אותך", נאמר במכתב שנשלח לבלוצ'י לפני כשבועיים, "בנוסף, העמדת את אנשי משמר החופים בסכנה".