לא הצליח להתאושש: החבר המתאבל של צעירה שהייתה קורבן רצח בשל כבוד המשפחה, נמצא תלוי בביתו, עשור לאחר שאהובתו נרצחה באכזריות על ידי אביה ודודה.



רהאמט סולמאני הובהל לבית החולים לאחר שחובשים הוזעקו לדירתו בדורסט, אנגליה, אבל הוא מת כעבור חמישה ימים. סולמאני, בן ה-38, מעולם לא מצא אהבה שוב לאחר רצח חברתו באנאז מהאמוד, לפני עשור כשהייתה בת 20, משום שלא הסכימה להינשא לשידוך לגבר כורדי, אותו כפו עליה בני משפחתה.



המזוודה אליה גופת באנאז הוכנסה. צילום: דיילי מייל
המזוודה אליה גופת באנאז הוכנסה. צילום: דיילי מייל



סולמאני סיפר למשטרה לאחר הרצח כי "אין לו חיים" אחרי שבאנאז נחנקה למוות. באירוע הרצח המזעזע של הצעירה, גופתה הוכנסה למזוודה ונלקחה לאזור מידלנדס בטרם נקברה בגן בעיר ברמינגהאם.



אביה של באנאז. צילום: דיילי מייל
אביה של באנאז. צילום: דיילי מייל



אביה, מהאמוד מהאמוד ודודו, ארי מהאמוד, נשפטו ונגזר עליהם עונש מאסר עולם ובשנת 2007 הם נכלאו לכל החיים, לאחר שנמצאו אשמים בסיפור הרצח על כבוד המשפחה שנהפך לידוע לשמצה בכל בריטניה.



לדברי כתב הפלילים של ה"מירור", ניק דורמן, סולמאני חי במשך כל השנים תחת זהות בדויה והיה חלק מהתכנית להגנת עדים לאחר שמסר עדות בבית המשפט והיה חשש שבני משפחה נוספים ירצו לנקום בו.



דודה של באנאז. צילום: דיילי מייל
דודה של באנאז. צילום: דיילי מייל



סולמאני לא הצליח להמשיך בחייו כאמור, וכוחות המשטרה הוזעקו לביתו ב-20 במרץ אחרי שהוא הודיע לשכניו על כוונתו לשים קץ לחייו. אחד מחבריו אמר כי "זה עצוב באופן שלא יאמן. רהאמט הפך לקורבן נוסף של הרצח הזה".