בתוך כל הכאוס והזעם על הכיסוי התקשורתי המוטה לטובת הפלסטינים בפיגוע שארע אמש בתל אביב, התגלתה גם נקודת אור אחת, שהגיעה מארצות הברית. אחת מהמגישות הוותיקות של רשת "פוקס" האמריקאית, גרטה ואן סוסטרן, שסיקרה את הפיגוע, צילמה פוסט שזכה לעשרות אלפי צפיות מהאולפן, שם החליטה לקחת צד ולעמוד לצידה של ישראל, כשהיא מותחת ביקורת על מדינות העולם.



כפי שתוכלו לצפות בסרטון, אמרה המגישה בעמוד הפייסבוק שלה: "אני רוצה להתייחס אוף דה רקורד למצב בישראל. תמונות נוראיות יצאו הערב מתל אביב, ולמה? סתם. אנשים יצאו לבלות ביום קיץ נעים בתל אביב, כשטרוריסטים עשו את הבלתי מתקבל על הדעת. ולמה? אנשים מרושעים, מלאים בשנאה, ויש הרבה כאלה מסביב לעולם. תראו את מנהיגיה של איראן, הם קוראים להשמדת ישראל, אז מה אני חושבת הלילה, מלבד תנחומים לישראלים?

"בואו אספר לכם משהו: כשהייתי באקוודור לאחר רעידת האדמה, המצב שם היה נורא, ואיפה שאף אחד לא היה, היו הישראלים, שבאו לעזור. איפה היו כולם? שאלתי מי מהמדינות הגיעה לסייע, ואז אמרו לי שלא הרבה אנשים נמצאים כאן, אבל הרבה מאוד ידעו לציין שהישראלים כבר פה, ושהישראלים כבר הקימו מרפאות שדה והחלו לטפל בפצועים. הייתי אמורה לדעת, כי ישראל תמיד נמצאת שם. הם היו שם גם בטהיטי, הם היו שם גם בפיגוע בפריז, כשראש הממשלה נתניהו הגיע להביע סולידריות. הערב, כשישראל מתאבלת, אני מקווה שהם שומעים מהרבה מדינות שהן עומדות לצידה, כי הם תמיד נמצאים שם עבור כולם".