דיווחים קשים על רצח מזעזע של הטאליבן: הארגון האסלאמי באפגניסטן חתך את עיניו של צעיר בן 21, פשט את עורו והשליך אותו מצוק בגובה כ-30 מטרים. 

קורבן התקרית, שארעה בעיר גור, הוא פאזל אחמד, שהיה עדיין חי כשהתוקפים בצעו בו את הפשעים המחרידים. קרובי משפחה של אחמד נחשדו כרוצחים של מפקד לשעבר בטאליבן. לפי דיווח בעיתון האמריקאי המשפיע "וושינגטון פוסט", הטאליבן מכחיש קשר לרצח. 
הדיווחים על האירוע מצטרפים לשורה של תקריות אלימות קשות וברוטאליות מתמיד באפגניסטן. האו"ם וארגוני זכויות אדם הביעו דאגה מההסלמה באלימות. אנליסטים המצוטטים ב"וושינגטון פוסט" טוענים כי סביר כי המפקדים בארגון מושפעים מטכניקות הרצח של דאעש, החשופות לכל בסרטוני האינטרנט שהמדינה האסלאמית מפיצה. 

בין היתר, פעילים של הארגון חטפו במהלך החודש שעבר לפחות חמישה אוטובוסים, גררו נוסעים אל הכביש והוציאו להורג עשרות מתוכם במקום, כשהם מנסים לפגוע בעיקר בבני משפחות של חיילים או שוטרים של משטר המדינה. 
מאז 2001, ארצות הברית השקיעה יותר ממאה מיליארד דולרים בבניית הצבא והמשטר האפגני, מערכת החינוך והחוק במדינה, כנגד ארגון הטאליבן ששלט בטריטוריה לפני כן. למרות זאת, נראה כי המאמצים שוקעים שוב ושוב למעגל הדמים המחריד במדינה שהיא אחת המסוכנות והאלימות בעולם.