הרצח הפוליטי בבריטניה: תומאס מאייר, המואשם ברצח של חברת הפרלמנט הבריטי, ג'ו קוקס, ממפלגת הלייבור הובא היום (שבת) לבית המשפט בווסטמינסטר, שם נקרא בשמו וביקש לאמת את פרטיו האישיים, ואמר: "השם שלי הוא מוות לבוגדים וחופש עבור בריטניה". מאייר, בן 52 מהעיר בריסטול הואשם ביום שישי ברצח, חבלה גופנית חמורה והחזקת נשק התקפי מתוך כוונה לבצע עבירה, כך הצהירה משטרת מערב יורקשייר. השופט פנה לעורכי דינו כדי לאשר את שמו של תומס מאיר והם עשו זאת במקומו.



חברת הפרלמנט הבריטי קוקס נרצחה בצהרי יום חמישי מחוץ לספרייה הציבורית בבריסטול. היא נורתה מספר פעמים ונדקרה על ידי מאייר ולאחר מכן נפטרה מפצעיה בבית החולים. הגינויים בבריטניה לרצח נשמעו מכל קצוות הקשת הפוליטית: מנהיג מפלגת הלייבור ג'רמי קורבין אמר כי חברת הפרלמנט נהרגה "על ידי שנאה טהורה, זהו התקפה על הדמוקרטיה" וראש הממשלה דיוויד קמרון אמר כי "חייבים להכפיל את המאמצים בחברה הבריטית על מנת לקדם את ערכי הסובלנות". 



קורט קוביין ודייויד קמרון ראש ממשלת בריטניה מניחים זרים לזכרה של ג'ו קוקס
קורט קוביין ודייויד קמרון ראש ממשלת בריטניה מניחים זרים לזכרה של ג'ו קוקס



קוקס, הובילה מדיניות בעד הגירה ותמכה באופן בולט בהישארות באיחוד האירופי. היא הייתה הבטחה פוליטית בתוך מפלגת הלייבור. היא נרצחה בזמן שעמדה לקבל קהל מחוץ לספריה העירונית בבריסטול, שם המתין לה הרוצח ותקף אותה בעת הגעתה למקום. יש לציין כי המשאל צפוי להתקיים ביום חמישי בקרוב וההנחה היא שהיא נרצחה על רקע דעותיה הפוליטיות.