דקות של חרדה עברו הבוקר (שלישי) על טיסת "אל על" שהמריאה מניו יורק לישראל, כאשר עברה בשטח האווירי של שווייץ, על הגבול עם צרפת. אל הטיסה הוזנקו מטוסי F-18 של חיל האוויר השוויצרי, עקב התרעה על פצצה שנמצאת במטוס. הטיסה המשיכה בדרכה לישראל כרגיל, כשהיא עושה זאת דרך המסלול הרגיל שלה, דרך גרמניה. 

שני מטוסים הוזנקו לעבר הבואינג 747 ויצרו קשר עם הטייס. עפ"י דיווח בשווייץ, מי שדיווח על כך היו רשויות התעופה האמריקאיות, אליהן הגיעה ההתרעה והם מצידם עדכנו את הרשויות בשוויץ. מאל על נמסר בתגובה: "התקבלה התראה אנונימית על פצצה במטוס בואינג שטס מניו יורק לישראל, הטיסה נמשכה כמתוכנן, וצפויה לנחות בשלום בנתב"ג בעוד שעה קלה".

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "בבדיקה מול אל על עולה התמונה כי ברשויות התעופה האמריקאיות התקבלה ידיעה אנונימית על פצצה במטבחון המטוס, האמריקאים עדכנו את הרשויות בשוויץ (שעה שהמטוס נכנס למתחם האווירי שלה) והאחרונים הזעיקו מטוסי קרב ללוות את המטוס. בבדיקה התברר כי המטוס "נקי" והוא המשיך במסלולו כמתוכנן". 

כזכור, המצב הביטחוני הרגיש כבר גרם בחודש שעבר לתקרית בשדה התעופה באתונה, כאשר מאבטחים של חברת "אל על" השתלטו על אדם חשוד בשדה. מדובר באדם שהסתובב עם תרמיל גדול בצורה שעוררה את חשד מאבטחי אל על. הם קראו לעברו לעצור ולאחר שלא הגיב מספר פעמים - השתלטו עליו.