מטוס קל התרסק היום (רביעי) במדינת קונטיקט בארצות הברית, כלל הנראה במכוון, כך מוסרת הסוכנות הבטיחות הלאומית של ארצות הברית. הטייס נפצע קשה ואילו הנוסע שלצידו נהרג. הבולשת הפדרלית, ה-FBI, מובילה את החקירה.



המטוס, פייפר דו מנועי, פגע מעמוד שירות ובכבלים בסביבות השעה 15:40 שעון מקומי והתפוצץ לכדור אש, שגרם להפסקת חשמל למאות תושבים. מרשות התעופה האמריקאית נמסר כי המטוס היה בגישה לנחיתה. ההתרסקות אירעה סמוך למטה מפעל מנועי מטוסי הקרב פראט אנד וויטני.



האדם ששרד את ההתרסקות אמר לחוקרים כי ההתרסקות לא היתה תאונה, כך לדברי ראשת עיריית מזרח הארטפורד, מרשה לקלרק. גורמים אמרו כי האיש נמצא במצב אנוש, אבל יכול לשוחח עם החוקרים.



העיתון "ההרטפורד קורנט" דיווח כי במטוס היו תלמיד טיסה והמדריך שלו, וכי השניים התווכחו לפני ההתרסקות, כשהחניך אמר כי אינו רוצה להטיס עוד את המטוס. על פי הדיווח, בדירתו של התלמיד לא נמצאו סימנים כי מדובר בטרור.



הניו יורק טיימס זיהה את ההרוג כפראס פרייטח, בן 28, שהגיע לארצות הברית לפני ארבע שנים עם אשרת כניסה של תלמיד טיסה. ב-2015 הוא קיבל רישיון טיס על מטוס חד מנועי.



בארצות הברית חוששים מאד מטרור אווירי, מאז פיגועי ה-11 בספטמבר, אז התרסקו שלושה מטוסי נוסעים אל תוך מגדלי התאומים בניו יורק ואל הפנטגון. מטוס נוסף התרסק בשדה פתוח בפנסילבניה לאחר שהנוסעים הבינו מה קורה והתעמתו עם החוטפים.