אנג'לה גת (37), אם חד הורית לשתי ילדות מתבגרות, נתפסה כשהיא מקיימת יחסי מין עם ילד בן 14 והתחמקה מעונש כיוון שהייתה "ממש, ממש שיכורה". קרוב משפחתו של הנער עמו שכבה מצא את השניים בשעת מעשה אחרי לילה של שיכרות. על פי הדיווח היום (חמישי) בכלי התקשורת בבריטניה, השניים שביצעו את המעשה, שאירע בשנת 2015, לא זוכרים כלל פרטים ממנו כיוון ששתו לשוכרה.



כאשר קרוב משפחתו של הילד מצא את השניים, הנער נמלט מן המקום. האם שאלה את קרוב המשפחה: "מה הבעיה שלך"? ואז צוין בפניה גילו של הצעיר. בזמן מנוסתה של גת מהמקום היא נפצעה בעצמה, לכן הגיעו לדירה כוחות הרפואה והמשטרה המקומיים. בתום האירוע התקשתה גת להיזכר בנסיבות שהובילו אליו, וביקשה מהמשטרה לשוב לביתה, אך כשהובהר לשוטרים כי גת קיימה יחסי מין עם הנער - היא נעצרה. 




לא זכרה את שאירע. צילום אילוסטרציה: אינגאימג



"אף אחד לא זוכר מה קרה"


האם עמדה למשפט בחודש ספטמבר האחרון, בו היא הודתה בעבירה אחת של פעילות מינית עם ילד. עורך דינה אמר אז כי היא "אמיצה" כיוון ש"אף אחד לא זוכר מה קרה". במהלך המשפט סיפרה כי הפכה להיות לא פופולרית בקהילה שלה וספגה תגובות עוינות על המעשה ואף איבדה את מקום עבודתה.



עורכי דינה טענו במשפט: "אין לה עניין בגברים צעירים, היא לא פדופילית. היא הייתה מאוד, מאוד שיכורה ועשתה משהו מאוד, מאוד טיפשי". השופט שקבע כי האישה אכן לא תרצה עונש מאסר נימק את תשובתו ואמר: "אמנם קיים פה פער גדול של גיל בין השניים ומדובר בהפרה חמורה של שתייה של אלכוהול ע"י מי שלא הגיע לגיל המתאים, אך אני מקבל את הטענה כי את לא זו שסיפקת לו את המשקה. את מה שקרה באותו הערב - לעולם לא נדע".



בנוסף החליט השופט להשית עליה עונש מאסר על תנאי של 20 חודשים למשך שנתיים. כמו כן היא נדרשה לשלם 1,000 פאונד על הוצאות המשפט.