גבר מסרגוסה, שבצפון מזרח ספרד, לא ציפה לאבקה מן הסוג הזה כאשר רכש  אבקה להכנת שוקו של נאסקוויק. הוא הבחין שמשהו אינו קשורה כשהגיע אל ביתו, וראה שהקופסא של השוקו פתוחה מעט. ובתוכה שקיק של 250 גרם קוקאין. הוא התקשר מיד למשטרה כמו שומרוני טוב, ואלו אישרו שאכן מדובר בקוקאין. על פי הערכות, ערך הסם האמור הוא בין 11,000-13,000 יורו.


המשטרה בספרד פתחה בחקירה על מנת למצוא את האחראי לממצא המשונה והבלתי חוקי. נכון לעכשיו במצלמות האבטחה של הסופר מרקט לא עלה דבר, אך לפי הדיווחים, המוצר המתקתק יצא מהמפעל של נסטלה בשלמותו, לכן מעריכים כי החדרת הקוקאין נעשתה בסופר בו נקנה. 

 
אבקת נאסקוויק. צילום מסך דרך טוויטר
אבקת נאסקוויק. צילום מסך דרך טוויטר


בעקבות המהומה שנוצרה בכלי התקשורת המקומיים, הגבר שמצא את הסם מתכנן להגיש תביעה כנגד הסופר מארקט. לטענתו, בשל הפגיעה המוסרית שנגרמה לו, וכן פחד מסוחרי סמים אשר עלולים לתור אחריו. לאור הנסיבות הללו הוא בחר להישאר בעילום שם.

הסיפור מאז הפך ויראלי בספרד, ורבים מיהרו להביע דעתם עליו במדיה החברתית.


via GIPHY

אך זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. כידוע, לספרד יש קשר הדוק עם אמריקה הלטינית, שם מיוצר הקוקאין. כך, ספרד מהווה בעצם נקודת כניסה לסוחרי סמים, נמצאו סמים כגון אננס, ארגזי בננות ואפילו בתוך קופסה של עופות קפואים. בחודש שעבר, נמצאו שני טון של קוקאין בתוך חבילת אספרגוס בפרו, לצד סכום מזומן של 61,000 יורו.

איפשהו בספרד או ארגנטינה מסתובבים סוחרי סמים עצבניים ותרים אחר שוקו.