"ברוך השם הייתה לנו שבת, וזה האריך לי את שעות התהילה ל-72 שעות", כך אמר היום (ראשון) ג'ק טורס, העיתונאי החרדי שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ התפרץ עליו לאחר ששאל אותו שאלה על אנטישמיות. טורס סיפר שעמיתיו הכתבים בבית הלבן הביעו בו תמיכה: "עמיתי בבית הלבן היו ממש תומכים,  שניים מהם ששאלו שאלות אחרי שאלו שאלות דומות לשלי והגנו עלי, ואחרי מסיבת העיתונאים כולם ניגשו אלי ואמרו שעשיתי עבודה טובה ושלא עשיתי שום דבר רע".





בראיון לגלי צה"ל הגן טורס על הנשיא טראמפ, שגם בסוף השבוע האחרון השתלח בפראות בתקשורת האמריקאית: "התשובה שלו לשאלתי הראתה שהוא מאוד רגיש בנושא האנטישמיות, ואני מבין ללבו למה הוא כה מודאג. הוא מנסה להתגונן מעיתונאים שכינו אותו אנטישמי, ומטריד אותי שככה מכנים אותו. ראית כמה לא הוגנים יכולים להיות עיתונאים כשזה נוגע לישראל, למשל. אני יכול להבין למה הוא כועס על התקשורת". 

העיתונאי סיפר כי בחר לשאול דווקא על נושא האנטישמיות כיוון שבאותו בוקר נתקל בידיעה על כך ש-48 מוסדות יהודיים קיבלו איומים, וזה מאוד הדאיג אותו, למרות שהוא עצמו לא חווה אנטישמיות. 

עם זאת, טורס בטוח כי הנשיא ימשיך לפנות אליו גם במסיבות העיתונאים הבאות: "אני בטוח שהוא יבחר בי שוב לשאילת שאלה. הממשל ואני נמצאים על אותו דף, אנחנו ביחסים טובים".  

העימות התרחש כאשר טראמפ ערך מסיבת עיתונאית נרחבת אותה כינה הוושינגטון פוסט "מבולגנת, לוחמנית ועוקצנית". במהלך האירוע הוא התעמת עם טורס, ששאל אותו על העלייה בתקריות האנטישמיות שנרשמת בחודשים האחרונים ברחבי ארצות הברית. "אני האדם הכי פחות אנטישמי שפגשת בכל החיים שלך", אמר טראמפ ולאחר מכן השתיק את הכתב כשזה ניסה להגיב. "שקט, זו שאלה מאוד מעליבה. זו שאלה לא הוגנת. אני מוצא את זה דוחה. אני שונא את עצם השאלה. שמעת את ביבי אתמול, נכון? הוא אמר 'אני מכיר את טראמפ הרבה זמן, תשכחו מזה'. היית צריך להקשיב לזה במקום לשאול שאלה מעליבה כזו".