סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס ערך הלילה (חמישי) ביקור בבית העלמין "חסד של אמת" בסנט לואיס שהושחת בסוף השבוע האחרון. במהלך ביקורו, הוא סייע למתנדבים בניקיון המקום ואמר כי "באמריקה אין מקום לשנאה, אלימות, אנטישמיות ומעשים שמונעים על ידי דעות קדומות". פנס הוסיף: "האנשים במדינת מיזורי מהווים השראה לאומה כולה, בכך שהגיעו לשפץ את המקום" והודה לקהילה היהודית על כך שהביאה לו השראה. 


לאחר מכן, הוא לקח חלק במעגל תפילה בעברית, עם "שיר למעלות":



עד כה גויסו באמצעות מימון המונים למעלה מ-91 אלף דולרים למען שיפוץ בית הקברות העתיק. בעקבות האירוע, המשטרה המקומית הודיעה על חידוש הסיורים המשטרתיים באזור בית הקברות, הפעיל משנת 1893. עוד נטען כי בית לא נתקבלו איומים כלשהם במהלך התקופה האחרונה.

אניטה פייגנבוים, מנהלת בית הקברות "חסד של אמת", סיפרה בגלי צה"ל, סיפרה כי 200 מצבות הופלו וחלקן נשברו. "אנחנו חושבים שהם קפצו מעל הגדר ופשוט הפילו את המצבות. לא היו סימני צמיגים ולא היה להם ציוד מיוחד", היא סיפרה. לדבריה, המצלמות רחוקות ואי אפשר לראות מי עשה את זה.

פייגנבוים אמרה עוד, כי בית העלמין לא קיבל איומים. המשטרה המקומית חוקרת האם מדובר רק בוונדליזם או באנטישמיות. "לדעתי, בגלל כמות המצבות שנפגעו, ובגלל שהיה יותר מאדם אחד ומשום שלא נפגעו בתי קברות אחרים, מודבר באירוע אנטישמי, זאת למרות שלא היו צלבי קרס או כתובות נאצה נגד יהודים", הוסיפה.