כיאה לכל זוג נשיאותי בארה"ב, גם לזוג טראמפ יש כפילים. אך בעוד הזוג המלכותי המזויף כלל אינו דומה למקור, רוב תשומת הלב הולך לכפילה של מלניה טראמפ. מעבר לזה שאין ולו טיפה אחת של דמיון בינה לבין מלניה, מסתבר שהיא גם ישראלית. מירה צור, המשמשת ככפילה של מלניה, מרוויחה כ-2,400 פאונד על כל הופעה פומבית שלה כאשת הנשיא, לצד "בעלה" הפיקטיבי. צור, 45, שימשה עד כה כדופלגאנגר של הגברת הראשונה בשמונה אירועים שונים, לאחר שעברה להתגורר בניו יורק. 

ניסיון יפה, אבל אין דמיון. צילום מסך
ניסיון יפה, אבל אין דמיון. צילום מסך



למרות שצבע שיערה וצבע עורה שונים משל מלניה, כמו גם העובדה שהיא לא מאותו הלאום כשלה, צור גויסה לתפקיד בידי הכפיל של טראמפ, ג'ון ד.דומיניקו, כדי שתעבוד לצידו. כעת, לאחר שכבר הספיקה להופיע לצידו ספר פעמים, היא עתידה גם לפתוח ב"קריירה" משלה כאשת הנשיא, רק ללא "בעלה".


לצד הדבר האמיתי. צילום מסך
לצד הדבר האמיתי. צילום מסך



צור סיפרה שהערצתה לזוג טראמפ עזרה לה להיכנס לתפקיד בצורה קלה יותר. "אני חשה הערצה רבה לשניהם", אמרה, "זה הופך את עבודתי לקלה יותר". לפני שעברה לארה"ב, צור הופיעה בתאטרון ובבלט בישראל. היא גם שירתה שירות מלא בצה"ל בתפקיד קצינת מודיעין. 



כמובן שגם דונלד טראמפ זכה לכפיל. צילום מסך
כמובן שגם דונלד טראמפ זכה לכפיל. צילום מסך



למרות מאמציה של צור, כפי שניתן לראות, בין הגברת הראשונה לדוגמנית הישראלית אין ולו טיפה אחת של דמיון. יחד עם זאת, אין ספק שמדובר באישה יפה בזכות עצמה.



הזוג המלכותי בפעולה. צילום מסך
הזוג המלכותי בפעולה. צילום מסך



ראוי לציין, שאומנם הזוג טראמפ המזייף אינו מזכיר ולו בקצת את המקור, אך לפחות יש להם קריירה מוצלחת למדי. נותר להם רק לשאוף שטראמפ יישאר כמה שיותר זמן בתפקיד, כדי שיוכלו להמשיך לגרוף את המיליונים. בהצלחה.



יפה אבל לא דומה. צילום מסך
יפה אבל לא דומה. צילום מסך