זה לא סוד שראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הוא ראש ממשלה נאה במיוחד, ומאז בחירתו מספר מבקשות ( וגם מבקשי) האזרחות הקנדית ודאי הרקיעו לשחקים. אך כעת, נשות העולם מצאו סיבה נוספת לאהוב את האיש מספר אחת בקנדה, לאחרונה החלו מסתובבות ברשתות החברתיות תמונות של טרודו מצעירותו, והנשים (ואולי גם הגברים) פשוט לא עומדות בזה. טרודו שובר את הרשת!

כפי שניתן לראות מן התמונות הללו של טרודו, בצעירותו הוא לא היה רק עוד בחור קנדי עם שאיפות פוליטיות, הוא גם היה בחור צעיר ומקסים עם מראה כובש לבבות.

כמובן שגם כיום ג'סטין פייר ג'יימס טרוּדוֹ, הוא גבר נאה במיוחד. כמו כן, מנהיג המפלגה הליברלית, בן 45, הוא גם ראש הממשלה השני הצעיר ביותר בתולדות קנדה והוא משתבח עם השנים. 


התמונות שלו הציפו את הרשת והפכו ויראליות, בעיקר בטוויטר, ונשים רבות מיהרו לומר את דעתן על ראש הממשלה הנאה. אישה אחת כתבה כי "ג'סטין טרודו הצעיר שם רף חדש לפוליטיקאים בכל מקום". לתשומת ליבך, ביבי...! אישה אחרת תהתה ושאלה, "האם הוא ישו???"


מעריצה אחרת אמרה ש"ג'סטין טרודו הצעיר נראה כמו הגבר ההורס מכל סרט נעורים רומנטי מתחילת שנות ה-2000"
נסיך דיסני. צילום מסך טוויטר
נסיך דיסני. צילום מסך טוויטר


יש משהו בדבריה.
 

via GIPHY

מדובר גם בגבר גבוה, 1.88, לא שחסרות סיבות לאהוב אותו. לגבי יכולותיו הפוליטיות הדעות חלוקות, אך ימים יגידו. אולי הוא גם יהיה ראש ממשלה טוב, ובכך יהפוך לאדם כמעט מושלם.

via GIPHY

הו, קנדה!