תעלומה בצרפת: המשטרה פתחה בחקירת רצח וחטיפה, לאחר שזוג הורים ושני ילדיהם נעלמו לפני כשבועיים מביתם בפרבר של העיר נאנט שבמערב המדינה, והותירו אחריהם כתמי דם. ההורים, פסקל ובריג'יט טרואדק, בשנות החמישים לחייהם, וילדיהם סבסטיאן (21) ושרלוט (18) לא נראו מאז 16 בפברואר. החיפושים אחריהם נפתחו לאחר שאחותה של אם המשפחה הודיעה למשטרה כי עקבותיהם נעלמו וכי הם לא יצרו קשר.



בחיפוש בבית המשפחה בפרבר של נאנט התגלו כתמי דם מתחת למדרגות ונמצאה התאמה לשלושה מבין ארבעת הנעדרים. התובע פייר סנה מסר כי לא זוהתה פעילות בחשבונות הבנק או בטלפונים הניידים של בני המשפחה מאז היעלמותם, וכי שתיים משלוש המכוניות נותרו במקום ורק מכוניתו של הבן איננה.


לפי הדיווחים, המיטות נותרו ללא מצעים וחלק מהסדינים התייבשו בתוך הבית, בעוד במכונת הכביסה היו עדיין בגדים רטובים, במקרר היה אוכל והכלים היו בכיור. "נראה כאילו החיים בבית קפאו בזמן", אמר התובע.



על בסיס הממצאים נפתחה חקירה בחשד לרצח, לחטיפה ולכליאה בלתי חוקית. החשד העיקרי נופל על הבן סבסטיאן, שהיה האחרון שסגר את הטלפון שלו, מאחר שבעבר היו לו בעיות פסיכולוגיות והוא אף נידון לעבודות שירות על איומים בבלוג שלו. העיתון לה־מונד דיווח כי הוא גם כתב בפורום באינטרנט "מה אני שונא יותר מכל? את ההשתקפות שלי. מה גורם לי להיות עצוב? החיים שלי".



החשד הוא ששלח יד בנפשו לאחר הרצח, או נפצע קל כתוצאה מניסיון ההתאבדות.