הסקסולוג ד"ר דניאל דריי חווה את דעתו המקצועית הבוקר (שלישי) בתכנית של גבי גזית ברדיו 103FM על מערכת היחסים שמנהל נשיא צרפת עמנואל מקרון עם בריז'יט מקרון, מי שהייתה המורה שלו בעבר וכעת היא הגברת הראשונה של הרפובליקה. לדבריו, "למקרון יש תסמונת פיטר פן מובהקת. אם זה היה קורה בארה"ב זה נגמר כנראה בבית הסוהר".



"הכוונה בתסמונת פיטר פן היא שזו פנטזיה שהתגשמה עבורו משום שהוא תמיד יהיה צעיר יותר מאשתו. הם נהנים לפגוש אנשים כזוג ולחיות ביחד, אבל הסקס שם בעיניי הוא לא האישיו הגדול ביותר. אני מכיר הרבה זוגות כאלה, שההפרש בגילאים מאוד מחזק אותם. בסוף, זוג שנלחם יחד בסביבה מתחזק". 




"זה סיפור של רומיאו ויוליה", אמר דריי, שסיפר כי "הוא היה בן 15 והיא בת 40 כשהם התחילו לצאת. בשלב זה היא עוד הייתה נשואה ואומרים ברכילות הצרפתית שהבת שלה למדה איתו באותה כיתה. זו האישה ראשונה והאחרונה שלו בחייו. למעשה, הוא ויתר על הצורך להביא לעולם ילדים עמה כי הוא ילד בעצמו. הוא רוצה שיטפלו בו. אין שעה שמקרון לא מתקשר אליה או להפך כי היא תמיד מרגיעה אותו. יש תשוקה אמיתית בין השניים ובצרפת האהבה מנצחת כל הזמן".

"במקרה בו הגבר לוקח אישה צעירה, החברה תאשים את האישה שהיא איתו בשביל הכסף ושגבר מנצל את תמימותה של האישה. בעיניי, הזוגות שנלחמים יחד בעולם הם הזוגות שמחזיקים הכי הרבה ולא מתפרקים אבל מעבר לכל, מאד נהנים".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן