פיפה מידלטון, אחותה של הדוכסית מקיימברידג' קייט, התחתנה היום (שבת) עם בחיר לבה ג'יימס מתיוס. החתונה התקיימה בכפר ברקשייר בפני המשפחה המלכותית, חברים ומשפחתו של מתיוס. במהלך האירוע החליפו השניים נדרים מול הנסיכים הארי וויליאם, ושחקן הטניס, אלוף ווימבלדון לשעבר, רוג'ר פדרר.



מי שליווה את הכלה ביום חתונתה הוא אביה מייקל, שהוביל את בתו הצעירה יד ביד לתוך כנסיית סנט מרקס שבברקשייר, שם נפגשו השניים עם האם קרול. החתן והכלה הגיחו מתוך הכנסייה לאחר הטקס שנמשך כ-45 דקות, על רקע מזג אוויר נעים במיוחד.



פיפה מידלטון בטקס החתונה. אחותה קייט היא זו שהכינה אותה ליום המאושר בחייה. צילום: רויטרס
פיפה מידלטון בטקס החתונה. אחותה קייט היא זו שהכינה אותה ליום המאושר בחייה. צילום: רויטרס



מוקדם יותר, פיפה נראתה קורנת כאשר יצאה ממכונית יגואר מפוארת בעלת גג נפתח כשהיא לבושה בשמלת חתונה של המעצבת ג'יילס דיקון. כמו כן, מלבד השמלה, לבשה הכלה הינומה של המעצב סטפן ג'ונס יחד עם נעלי סאטן מוזהבות של המעצב מנולו בלאניק. לפי הדיווחים בממלכה, לאחות הגדולה קייט, שנשואה לנסיך ויליאם, היה תפקיד מרכזי בהכנתה של פיפה ליום חתונה, בכל הקשור להופעתה החיצונית. 



הנסיכים ויליאם והארי. האחרון הגיע לטקס ללא בת זוגו מייגן מרקל. צילום: רויטרס
הנסיכים ויליאם והארי. האחרון הגיע לטקס ללא בת זוגו מייגן מרקל. צילום: רויטרס



כזכור, בעבר נטען בבריטניה כי קייט מידלטון שקלה להורות לאחיו של בעלה, הנסיך הארי, לא להגיע לטקס משום שרצתה שינכחו בו זוגות נשואים בלבד. עם זאת, בסופו של דבר הנסיך הארי הגיע, כאמור, אך מעריצי המשפחה המלכותית נותרו מאוכזבים לאחר שמייגן מרקל, חברתו של האחרון, לא הגיעה לטקס. בממלכה טוענים כי יש אפשרות שהיא הייתה אמורה להצטרף לקבלת פנים לחתן והכלה שנערכה לאחר הטקס בבית משפחת מידלטון. ואולם, מי שכן הופיעו היו אחיו של החתן, כוכב הריאליטי ספנסר מתיוס, ודודה השנוי במחלוקת של הכלה גארי גולדסמית'.