לא חשבה על זה עד הסוף: לאחר הסערה שנוצרה עקב פרסום תמונתה עם ראשה הכרות והמדמם של דמות המזכירה את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, פוטרה הערב (רביעי) הקומיקאית קתי גריפין מעבודתה ברשת החדשות האמריקאית CNN, זאת למרות שהתנצלה על דבריה. כמו כן, בעקבות המקרה נפתחה חקירה נגדה על ידי השירות החשאי האמריקאי.



ב-CNN מיהרו לאחר האירוע להודיע כי הוחלט בערוץ לסיים את ההסכם עם השחקנית, שמנחה בכל שנה את תכנית ערב הסילבסטר בערוץ, כאשר באופן בלתי רגיל, מחלקת יחסי הציבור של הערוץ הודיעה על ההחלטה בציוץ בטוויטר.



לצערה של גריפין, צרותיה לא הסתיימו בנקודה זו, זאת לאחר שהשירות החשאי, האחראי לאבטחת המנהיג האמריקאי, הודיע כי הוא יפתח בחקירה נגדה, בטענה שמעשיה מהווים איום פוטנציאלי לשלומו של הנשיא. "אנחנו מודעים לפרסום התמונה וחוקרים את הנושא", אמר דובר השירות החשאי ג'ורג' פרננדס.



השחקנית, שאף הופיעה בעבר בסדרה "סיינפלד", התנצלה על דבריה בסרטון שפרסמה בטוויטר, בו טענה כי היא "עברה את הגבול". לטענתה, "פשוט רציתי לראות מה יהיו התגובות לתמונה הזו. אני קומיקאית וחציתי את הגבול, הלכתי רחוק מדי. אני מתחננת שתסלחו לי".



כזכור, טראמפ אמר מוקדם יותר בעקבות פרסום הצילום כי גריפין צריכה "להתבייש בעצמה" על מעשיה, זאת לאחר דיווחים בתקשורת האמריקאית על כך שבנו הצעיר בארון הגיב בפאניקה לתקרית, שבה צפה בשידור חי בטלוויזיה.



לצדו של טראמפ התייצבה אפילו צ'לסי קלינטון, בתה של הילרי קלינטון, שהתמודדה נגד טראמפ בבחירות האחרונות לנשיאות, ושל נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון. לדבריה, "זו פשוט טעות. זה אף פעם לא מצחיק להתבדח על רציחת הנשיא".