ארגון המדינה האיסלאמית דאעש נטל הלילה (שני) אחריות על הפיגוע שהתרחש אמש בגשר לונדון ובשוק סמוך, כך עולה מדיווח בסוכנות הידיעות הרשמית של הארגון. בתוך כך, משטרת בריטניה פשטה על בתיהם של חשודים במעורבות באירוע וגורמים בה הסבירו: "נחשוף את שמות המחבלים כשהדבר יתאפשר מבחינה מבצעית". הגורמים במשטרה הוסיפו כי בתקופה הקרובה, הציבור יראה נוכחות גבוהה יותר של כוחות משטרה ברחבי העיר". בין העצורים נמצאים ארבעה גברים ושבע נשים. אדם נוסף שנעצר במהלך היום שוחרר. 



נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שנכח באירוע בתאטרון בוושינגטון הגדיר את פיגוע הטרור כ"טבח אכזר". הוא הוסיף: "שפיכות הדמים הזו חייבת להסתיים, נסייע לבריטניה בחקירת הפיגוע".



כזכור, שבעה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו בפיגוע טרור משולב שאירע בגשר לונדון ובשוק האוכל בורו. המוקד הראשון דווח בשעה 22:08 (שעון לונדון) כאשר רכב מסחרי פגע בהולכי רגל על גשר לונדון, ולמקום הוזנקו כוחות משטרה חמושים ואמבולנסים רבים. על פי דיווחים שונים, אחרי שפגעו בהולכי הרגל, התוקפים יצאו והחלו לדקור עוברים ושבים כאשר הם הגיעו עד לשוק בורו הסמוך לגשר. 

המשטרה המקומית אישרה כי מדובר באירוע טרור וכי במהלכו נפצעו כ-48 אנשים, בדרגות פציעה שונות, ולפחות שבעה בני אדם נהרגו. לדברי משטרת מטרופוליטן, שלושת התוקפים נורו למוות ליד הגשר. בתמונות שנפוצו ברשתות החברתיות בשעות האחרונות, נראות גופות המחבלים שנורו למוות כשעליהן מה שנראה כחגורת נפץ, שלאחר מכן התבררה כלא אמיתית.