חתנו ויועצו הקרוב של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ג'ראד קושנר שכר עורך דין בולט במדינה על מנת שייצג אותו בחקירה המתנהלת בגין קשריו עם רוסיה, כך דווח היום (שלישי) בעיתון "ניו יורק טיימס". על פי הדיווח, קושנר שכר את שירותיו של העורך דין הבכיר, אייב לוול, ובכך הצטרף לדמויות ממשל בכירות אחרות כמו הנשיא טראמפ, סגנו מייק פנס והתובע הכללי של ארצות הברית, ג'ף סשנס.
התובע המיוחד, רוברט מולר, שבוחן את קשריו של נשיא ארצות הברית עם הממשל הרוסי ואת ההתערבות של מוסקבה בבחירות לנשיאות, בוחן כעת את עסקיו של חתנו של טראמפ. כך לפי פרסום ב"וושינגטון פוסט" על פי גורמים רשמיים המעורים בפרשה. 
סוכני ה-FBI בוחנים קשרים פיננסיים נוספים, בין היתר של היועץ לביטחון לאומי לשעבר, מייקל פלין. ה"וושינגטון פוסט" דיווח בעבר כי חוקרים בוחנים פגישות שערך קושנר עם הרוסים בתחילת דצמבר עם שגריר רוסיה סרגיי קיסליאק ועם מנהל הבנק לפיתוח רוסי, סרגיי גורקוב. 

 
ג'ארד קושנר ודונלד טראמפ. צילום: רויטרס
על פי החשד באותה פגישה עם קיסליאק הציע חתנו של טראמפ להקים קו תקשורת מאובטח בין טראמפ לקרמלין. הפגישה עם הבנקאי הרוסי נערכה כאשר חברה בבעלות קושנר חיפשה אחר מימין של 1.8 מיליארד דולר עבור רכישת משרדים בשדרה החמישית בניו יורק. הדבר מעלה סימני שאלה האם האינטרסים הכלכליים של קושנר התנגשו עם תפקידו הציבורי. עם זאת, חקירתו של מולר נמצאת בראשיתה וטרם ברור אם יוגש כתב אישום פלילי בסופה. 
בתוך כך, קושנר הסכים לדון בקשריו עם רוסיה עם ועדת המודיעין של הסנאט, המנהלת את אחת החקירות הנוגעות להתערבות הרוסית בבחירות 2016. קושנר ממעט לדון בפומבי על תפקידו בבית הלבן אך הפך לדמות מרכזית בממשל, בהיותו בעל אחריות על תחומי מדיניות הנוגעים לקנדה, סין, מקסיקו והשלום במזרח התיכון.