המשטרה בפלורידה מחפשת אחרי החשודים ברציחתו של לוחם ה-MMA (אומנויות לחימה משולבות) המקצועני, אהרון רג'מאן, שנורה למוות בבית משפחתו ביום שני בלילה. נסיבות הרצח של הספורטאי החרדי עדיין אינן ברורות.

ממשרד השריף של מחוז פאלם ביץ' נמסר כי ביום שני בלילה, סמוך לשעה 22:30, נכנסו שלושה חשודים שזהותם עדיין אינה ברורה לבית משפחתו של רג'מאן במערב בוקה ראטון. במקום החל מאבק שבמהלכו רג'מאן נפגע מיריות והחשודים נמלטו מהמקום ברכב ליעד לא ידוע. רג'מאן מת מפצעיו כעבור זמן קצר, והמשטרה פתחה בחקירת רצח ומחפשת אחרי המעורבים.

רג'מאן (25) היה אחד הספורטאים החרדים היחידים בענף ה-MMA. הוא החזיק במאזן של שמונה ניצחונות והפסד בודד כחובבן, ולאחר שהפך למקצוען לפני ארבע שנים הוא החזיק במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, האחרון שבהם היה בקרב שהתקיים במאי אשתקד. הוא גם השתייך לאמריקן טופ טים, אחד ממכוני הכושר והאימונים המובילים בתחום ה-MMA.

רג'מאן, שהוריו התגרשו, התגורר עם אמו ועם אחיו בבוקה ראטון ולפני ארבע שנים מת אביו ממחלת הסרטן. הוא היה יהודי חרדי שלמד תורה בבית חב"ד המקומי, לימד ילדים בבית הספר היהודי ואף העביר אימונים בקרב מגע ובטכניקות לחימה לילדים ולאנשי משטרה. "הוא היה אדם טוב מאד", אמר הרב זלמן בוקייט מבית חב"ד במערב בוקה ראטון. "הוא היה אדם טוב לב וזה עצוב מאד לכולם".

מיד אחרי שנודע על רציחתו של רג'מאן, התפרסמו הספדים של עמיתיו מעולם אומנויות הלחימה ושל מכריו. ג'ונתן לירט (36) סיפר כי הוא הכיר את רג'מאן מאז שהיה בן 12, אז הם נהגו לצפות יחד בקרבות היאבקות, וכי רג'מאן תמיד ידע שיהיה לוחם מקצוען. "אני לא מבין איך מישהו יכול לעשות את זה לנשמה נהדרת כזו", אמר.

טסיה טורס, מהלוחמות הבולטות בענף אומנויות הלחימה המשולבות, העלתה פוסט מרגש באינסטגרם עם צילום שלה ושל רג'מאן וסיפרה כי הם מכירים עוד מימי כחובבנית. "נוח בשלום על משכבך. נשמה יפה שנלקחה מוקדם מדי", כתבה. "תודה לך אהרון על שהיית שותף לרגעים המיוחדים האלה".